  • 1. Data: 2003-11-06 11:20:19
    Temat: Konto dolarowe + VC
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jakis polski bank oferuje mozliwosc zalozenia konta dolarowego z
    dostepem przez internet + Vise Classic do rachunku?

    Wiem, ze na ta chwile jednym z takich wyjsc jest Visa Classic dolarowa banku
    PEKAO, jednak nie ma do niej dostepu via net i podejrzewam, ze nie ma
    mozliwosci robienia przelewow.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Stiwi.

  • 2. Data: 2003-11-06 11:39:51
    Temat: Re: Konto dolarowe + VC
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Stiwi"
    > Czy jakis polski bank oferuje mozliwosc zalozenia konta dolarowego z
    > dostepem przez internet + Vise Classic do rachunku?

    nordea, citi, millennium, multibank (chyba)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-11-06 11:42:11
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > PEKAO, jednak nie ma do niej dostepu via net i podejrzewam, ze nie ma

    Jest podglad w necie do karty. Nie mozna robic przelewow.

  • 4. Data: 2003-11-06 11:54:57
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > nordea, citi, millennium, multibank (chyba)

    Wlasnie obdzwonilem wszystkie.
    Zaden nie oferuje takiej mozliwosci.

    Citi co najwyzej karte Maestro do rachunku walutowego.

    Zaznaczam, ze chodzi mi o rachunek + VC debetowa.

    Stiwi.

  • 5. Data: 2003-11-06 13:01:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bodcrv$9kb$...@n...onet.pl,
    Stiwi <s...@p...onet.pl>:

    > Wlasnie obdzwonilem wszystkie.
    > Zaden nie oferuje takiej mozliwosci.
    >
    > Citi co najwyzej karte Maestro do rachunku walutowego.
    >
    > Zaznaczam, ze chodzi mi o rachunek + VC debetowa.

    A to chyba BZWBK. Tyle ze tylko podglad bierny chyba. Jak bierzesz VC, nie
    ma oplaty za rachunek.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-06 13:21:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Stiwi"

    > Wlasnie obdzwonilem wszystkie.
    > Zaden nie oferuje takiej mozliwosci.
    >
    > Citi co najwyzej karte Maestro do rachunku walutowego.
    >
    > Zaznaczam, ze chodzi mi o rachunek + VC debetowa.

    ale nie zaznaczyles ze VC ma byc do rachunku dolarowego
    pkobp taką wydaje (możesz podpiąć do USD lub innej waluty) ale oczywiscie bez
    podglądu
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-11-06 13:22:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Wiem, ze na ta chwile jednym z takich wyjsc jest Visa Classic dolarowa banku
    > PEKAO, jednak nie ma do niej dostepu via net i podejrzewam, ze nie ma
    > mozliwosci robienia przelewow.

    Co masz na mysli piszac o robieniu przelewow?

    MJ

  • 8. Data: 2003-11-06 13:44:01
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Co masz na mysli piszac o robieniu przelewow?

    Pelna funkcjonalnosc rachunku przez internet.
    Z tego co wiem jest tylko podglad.

    Stiwi.

  • 9. Data: 2003-11-06 17:00:53
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    banku
    > PEKAO, jednak nie ma do niej dostepu via net i podejrzewam, ze nie ma

    W PKO SA nie ma visy do rachunku walutowego, jest tylko specjalny rachunek
    (nieoprocentowany) visy, rozliczany w złotówkach lub dolarach,
    nieoprocentowany, i jedyne co mzona na nim robic to wkladac albo wyciagac
    kasę. Oczywiscie nie ma do niego dostepu przez inet. Konta z visa do
    rachunku byly w BPH , ale nie wiem, czy są nadal, natomiast tam vise do
    takiego rachunku sie dostawalo po 3 miesiacach posiadania, i raczej niema do
    niego dostępu przez inet.
    Tak wiec chyba raczej nie ma zadowalajacego Cie rozwiązania
    Wojtek