  • 11. Data: 2004-08-04 07:07:47
    Temat: Re: Konto bankowe zmarlej osoby.
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    krab <k...@k...pl_____> wrote:

    > pozostaje ci albo samodzielnie zlozyc pismo do kazdego banku (wraz z ksero
    > sadowego nabycia spadku) albo czekac az cos przysla (nie musza),
    > pismo moze byc np sprawie zamkniecia konta i przekazania ewentualnych
    > srodkow zgodnie z decyzja spadkowa

    złożenie takiego pisma jest możliwe, jeśli jest to bank w Polsce (to
    zawęża znacznie ilość pism do złożenia), a jeśli by tu chodziło o bank
    za granicą? Np wiemy tylko, że dana osoba miała konto w banku
    zagranicznym i nic więcej. Czy wtedy sa jakiekolwiek szanse?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie czynimy rozróżnien między intencją, a samym przestepstwem -

  • 12. Data: 2004-08-04 09:22:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Matuszewski napisał:

> [...]
    > za granicą? Np wiemy tylko, że dana osoba miała konto w banku
    > zagranicznym i nic więcej. Czy wtedy sa jakiekolwiek szanse?

    Byc moze po jakichs 50 latach bank stwierdzi, ze konto jest, a nikt sie
    nim nie interesuje i sproboje sie skontaktowac z wlascicielem. Przy
    odrobinie szczescia sie o tym dowiesz.

    IMHO dopoki nie bedziesz mial bardziej szczegolowych informacji to
    lepiej sobie odpusc. Tak dla spokoju ducha.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-08-04 09:39:45
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za granicą? Np wiemy tylko, że dana osoba miała konto w banku
    > zagranicznym i nic więcej. Czy wtedy sa jakiekolwiek szanse?

    Wydawalo mi się, że było napisane - że miejscowośc banku jest znana - nie ma
    więc znaczeniea czy to jest bank w polskiej czy innej krainie. Ryzyko
    poniesione jest tylko takie, ze z wysłanych 10 pism - 9 wroci z powodow
    formalnych (brak konta tej osoby)

  • 14. Data: 2004-08-04 10:24:49
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    krab <k...@k...pl_____> wrote:
> [...]
    > więc znaczeniea czy to jest bank w polskiej czy innej krainie. Ryzyko
    > poniesione jest tylko takie, ze z wysłanych 10 pism - 9 wroci z powodow

    moje pytanie było czysto teoretyczne - z ciekawości :) nie chodziło tu
    dokładną sytuację opisaną na początku wątku
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Masz w sobie ograniczony zasób tego, co najlepsze. Kiedy