  • Data: 2018-02-20 11:45:14
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c44b10b0-1241-46e0-934c-08cafe46936e@go
    oglegroups.com...
    >Wow, to gdzie jest taka cudowna przychodnia?
    >Choć to raczej pytanie retoryczne - wątpię, czy podasz, bo się tam
    >będzie chciało zapisać tylu ludzi, że się popsuje.
    >A nie ma tam jakiegoś ograniczenia, że lekarz przychodzi np. w
    >promieniu 2km od przychodni, czy też tylko w wyznaczonym rejonie?
    >Bo wiadomo, że już rejonizacji nie ma i możesz się zapisać, gdzie
    >chcesz - chyba że już nie ma miejsc (ale ten brak miejsc to nie jest
    >narzucony z góry, czyli przez NFZ, jedynie bywa głosem rozsądku
    >kierownika przychodni - nasza pediatra miała pod opieką blisko 1000
> [...]

    O ile wiem, to jest jakis limit narzucony przez NFZ, kojarzy mi sie
    3500 zapisanych do jednego lekarza ... ale nic nie stoi na
    przeszkodzie, aby kierownik przychodni zatrudnil wiecej lekarzy.

    >- cóż, jedyna przychodnia na osiedlu, gdzie - wg proboszcza, bo rejon
    >przychodni z grubsza pokrywa się z parafią - jest 16000 mieszkań, z
    >tego 5000 dobudowanych w ciągu ostatnich 8 lat) - ale takie cuda jak
    >lekarz w domu na zawołanie to muszą mieć ograniczenia, tak jest
    >skonstruowany wszechświat.

    Jak sie roboty zajma produkcja, to wiecej osob bedzie moglo zostac
    lekarzami.

    Albo ... roboty sie zajma chodzeniem po chorych :)

    J.