  • Data: 2018-02-21 11:38:42
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a zwolnienie wypisał z antycypowaną datą czy jednak trzeba było dzień urlopu
    zmarnować?

    Wołany był do dziecięcia, którym i tak babcia się opiekowała, więc nie
    mam pojęcia jak to by zadziałało.

    > A, to już wyższy standard - to, że to wizyta domowa, to mi z toku dyskusji nie
    wynikało.
    > Jeśli w tej cenie naprawdę się wywiązują to oferta staje się naprawdę atrakcyjna.
    > Jakby jeszcze dołożyli taką możliwość, że można powiedzieć, że nie potrzebujesz
    leków, a tylko L4 i lekarz to prześle elektronicznie - no to wtedy bajka, sprawa
    załatwiona bez zawracania głowy i czekania ;>

    Za to, to się idzie do więzienia :)

    > A nie ma jakichś ograniczeń co do obsługiwanego obszaru?

    Nie mam pojęcia. Wtedy zapitalał jakieś 60km w jedną stronę.

    --
    Pete