  • Data: 2018-02-21 12:06:49
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-18 o 19:14, Animka pisze:
    > Człowiek chory (jak ma też gorączkę) dzwoni do przychodni i zamawia na
    > dzisiaj wizytę lekarza w domu.

    Próbowałem, kilka razy. Albo krztusili się ze śmiechu, albo traktowali
    jak idiotę.
    Kiedyś obdzwoniliśmy chyba kilkunastu lekarzy (reklamujących się w
    internecie), żeby któryś prywatnie przyjechał - nie chcieli, nie mogli,
    albo już nie jeżdżą na wizyty.
    Widocznie za dobrze zarabiają*, albo za ciężko pracują.

    *to nie pretensja, tylko fakt. Też na tyle zarabiam, że nie chce mi się
    dorabiać na jakichś drobnych fuchach. Po prostu nie robi to takiej
    różnicy finansowej, żeby się przemęczać i użerać z ludźmi.