  • 1. Data: 2018-02-16 12:06:16
    Temat: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Miałem do tej pory Visa Impresja z Millenium i sprawdzało się ok ale
    jakoś mnie naszło i pozbyłem się wszystkich kredytówek, bo mi to do
    niczego niepotrzebne. Jednak po wczorajszym i dzisiejszym bliskim
    spotkaniu ze służbą zdrowia, muszę jednak wrócić do tej opcji.
    Z tego co widzę konto 360 w Mille ma tak jak przy karcie za 5zł
    miesięcznie takie ubezpieczenie i trzeba tylko pamiętać o przelewie a
    karta w ogóle niepotrzebna. Czy ma ktoś może jeszcze jakieś propozycje -
    chodzi o to żeby było jak najmniej kombinacji i spełniania warunków.

    Xenocide

  • 2. Data: 2018-02-16 12:44:32
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-16 o 12:06, xbartx pisze:
> [...]
    > karta w ogóle niepotrzebna. Czy ma ktoś może jeszcze jakieś propozycje -
    > chodzi o to żeby było jak najmniej kombinacji i spełniania warunków.

    Czego oczekujesz za 5zł miesięcznie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-02-16 12:57:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wydaje się, że wie, czego, skoro przy KK - też z milka - również kosztowało 5zł - i,
    wg OP, "sprawdzało się ok".
    Jeśli to prawda, a nie jedynie kontrast nadmuchany spotkaniem z jakąś wyjątkowo denną
    instancją "państwowej" (a czasem "pańskiej") służby zdrowia, to oferta cenowo
    naprawdę rewelacyjna, ciekawe, ile do tego bank dopłaca i jak mu się to opłaca.
    A może opłacało się w czasach IF 2-3%, ale nie skasowali, bo jakaś mikro-grupka
    klientów tylko korzysta?

  • 4. Data: 2018-02-16 13:02:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, nie wiem, czy mi się źle nie kołacze, ale w mille dla konta 360 jest - albo było
    - tak, że nie można mieć tego konta bez karty.
    Choć to nie aż tak duży problem - para konto+karta (a być może nawet na trzeciego
    jeszcze wszystkie bezpłatne bankomaty) za 0zł jest przy wpływie min. 1k i jednej
    transakcji bezgotówkowej miesięcznie.
    Ale czy nie lepiej mieć KK, która jest bezpłatna przy 5 pyknięciach na miesiąc i
    jeszcze daje zniżki u partnerów?
    Jak nie impresja (bo to kobieca) to może być alfa (o ile też ma opcję tego
    ubezpieczenia za 5zł) ;P

  • 5. Data: 2018-02-16 13:18:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >wyjątkowo denną instancją "państwowej" (a czasem "pańskiej") służby
    >zdrowia, to oferta cenowo >naprawdę rewelacyjna, ciekawe, ile do tego

    Otoz to. Albo duzo doplaca i mu sie nie oplaca, albo malo doplaca, a
    jakosc swiadczenia jest adekwatna do ceny :-)

    >A może opłacało się w czasach IF 2-3%, ale nie skasowali, bo jakaś
    >mikro-grupka klientów tylko korzysta?

    Byloby to jakies wytlumaczenie, ale IMO - musieliby miec bogatszych
    klientow.
    Takie ubezpieczenie to jakies 50 zl/mc, obrot 1000zl moglby nie
    wystarczyc. Chyba, ze klienci sie zadluzali.

    Chyba ze ... dogadali sie bezposrednio z lekarzami ?
    Za "podstawową opieke" NFZ placi przychodni cos 10zl/mc od
    zarejestrowanego obywatela.

    J.

  • 6. Data: 2018-02-18 12:49:17
    Od: xbartx <x...@b...net>

> [...]
    jeszcze daje zniżki u partnerów?
    > Jak nie impresja (bo to kobieca) to może być alfa (o ile też ma opcję tego

    KK mi do niczego niepotrzebna i tylko problem z tymi 5 pyknięcami i już
    wolę to jedno pyknięcie na debetowej. Ostatnio korzystam głównie z
    gotówki i bardzo mi to odpowiada.
    Co do moich przygód z ubezpieczeniem medycznym to korzystałem kilka raz
    w mille dla siebie i z dwa trzy razy dla innych osób i działało zawsze
    tak samo i w zasadzie bez problemu. Telefon na infolinie, że potrzebuję
    lekarza bla bla krótko opisywałem co mi jest, oddzwaniają po jakimś
    czasie, że lekarz będzie o tej i o tej - no zero problemu. W porównaniu
    z tym co dostałem jak się ostatnio przeszedłem po przechodniach to
    stwierdzam, że 5 zł to jak za darmo :)
    Korzystałem też kiedyś z Aliora i też nie było problemu. Z tego co widzę
    to Alior chyba dalej coś takiego mam, więc muszę się przyglądnąć. Z tego
    co pamiętam w mille za 5 zł/m-c są 4 wizyty na rok a w Alior chyba 2
    wizyty ale tam jest to w ramach konta. Ja w sumie i tak potrzebuję raz
    na 2-3 lata, więc styka i to i to. Z tego co jeszcze zobaczyłem getin ma
    też taki pakiet za 6zł/m-c, więc pewnie jakieś inne banki też coś mają.
    Acha mi chodzi oczywiście o zwykłego lekarza co by po prostu to L4
    dostać bez problemu i tyle.

    Xenocide

  • 7. Data: 2018-02-18 12:50:47
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 16.02.2018 o 12:44, Liwiusz pisze:

    > Czego oczekujesz za 5zł miesięcznie?

    Zwykłej wizyty lekarza, który przebada i wystawi L4. Żadnych innych
    fajerwerków. Ważne żebym nie musiał się po przechodniach ciągać i tam
    się dopiero na dobre rozchorować ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2018-02-18 13:15:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-18 o 12:50, xbartx pisze:

    > Zwykłej wizyty lekarza, który przebada i wystawi L4. Żadnych innych
    > fajerwerków. Ważne żebym nie musiał się po przechodniach ciągać i tam
    > się dopiero na dobre rozchorować ;)

    Do tego wystarczy się zapisać do zwykłej przychodni. Jak masz pecha, i
    pod domem masz wyjątkowo złą przychodnię, to zapisz się kilka przecznic
    dalej, albo zmień w niej lekarza.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-02-18 15:30:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-02-18 o 13:15, Liwiusz pisze:

    > Do tego wystarczy się zapisać do zwykłej przychodni. Jak masz pecha, i
    > pod domem masz wyjątkowo złą przychodnię, to zapisz się kilka przecznic
    > dalej, albo zmień w niej lekarza.

    Proszę Cie. W sezonie grypowym najbliższy termin za tydzień.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2018-02-18 15:54:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-18 o 15:30, Pete pisze:

    > Proszę Cie. W sezonie grypowym najbliższy termin za tydzień.

    Powtórzę - zapisz się do odpowiedniej przychodni, bo to, że "w sezonie
    grypowym tydzień" to urban legend lub twój wydumany argument, korzystasz
    z wyjątkowo kiepskiej przychodni, albo jesteś wyjątkowo nieasertywny.
    Zmień przychodnię, albo poskarż się do NFZ, bo to niezgodne z umową z
    NFZ - może wymuszą zmianę, albo wypowiedzą im umowę i na to miejsce
    wejdzie ktoś, kto potrafi prowadzić przychodnię.

    --
    Liwiusz