  • Data: 2018-02-18 16:28:07
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-18 o 16:15, Liwiusz pisze:

    > Jak jesteś ciapata, to tak rób. Jak jesteś człowiek myślący, to
    > przychodnię wybierz sobie wcześniej.

    Sp... z osobistymi inwektywami.

    Wybrałem. I jak potrzebowałem z niej skorzystać raz na kilka lat, to
    termin za tydzień.
    Do jakiegokolwiek lekarza. Albo alternatywa - niech pan przyjdzie i
    czeka na 'okienko'

    > Ależ wysuwam. Ja z lekarza korzystam od wielkiego dzwonu, więc mogę
    > wyłącznie obserwować doświadczenia innych. Nie znam nikogo, kto by
    > czekał na lekarza pierwszego kontaktu przez tydzień - chyba że sprawa
    > jest niepilna, lekarz na urlopie, a ktoś chce właśnie do tego konkretnego.

    Ja też żyłem z takim przeświadczeniem. Aż zachorowałem tak, że naprawdę
    potrzebowałem lekarza.

    > To, że jesteś nieprzewidywalną ciapatą, to już wiemy.

    Po raz kolejny, daruj sobie osobiste wycieczki.

    Wątkotwórca, jak
    > widać, jest mądry i szuka czegoś przed zachorowaniem. Myślę, że porada,
    > aby nie szukał czegoś za 5zł miesięcznie, bo to iluzja, a nie
    > ubezpieczenie, tylko poszukał dobrej przychodni publicznej koło siebie
    > też jest warta uwagi.

    Też, oprócz przychodni NFZ miałem umowę z jakąś ogólnopolską siecią. U
    nich było o tyle lepiej, że pierwszy termin był za 3 dni.
    Dlatego też podziękowałem im za taki standard usług.
    I też korzystam z asistance w Mille, które za 60pln/rok zapewnia tyle
    ile potrzebuję. Ostatnio jednak spadła jakość usług tak, że już zwrotnie
    nie pytają o zadowolenie z wizyty lekarskiej.

    > Porozmawiaj z babciami na swoim osiedlu, one już będą wiedziały, jaką
    > przychodnię wybrać, aby nie czekać tygodniami.

    Złota myśl. Zapodaj jeszcze kilka równie błyskotliwych.

    Z takim trollem inaczej się nie da.

    --
    Pete