  • Data: 2018-02-18 17:26:51
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2018 o 16:36, Liwiusz pisze:

    > Widzisz. Bylejakie ubezpieczenie prywatne też nie jest rozwiązaniem.

    Hmmm to napiszę Ci jak było. Od poniedziałku się męczyłem ale jakoś do
    środy pociągnąłem i stwierdziłem, że jednak muszę dwa dni poleżeć.
    Zwykła grypa/przeziębienie i nie potrzebuję żadnej diagnozy tylko L4 i
    do domu się zaszyć. Jako, że do tej pory korzystałem z ubezpieczenia
    Mille do kk to nie byłem w przychodni z dobre 10 lat albo lepiej. W
    czwartek odwiedziłem 3 i wymiękłem - znaczy stwierdziłem, że lepiej
    zrobię jak się położę w domu niż dalej będę jeździł po tych cudownych
    przybytkach. W każdym to samo - nie jest pan zapisany, zapisać się nie
    można, bo nie ma miejsc. W czwartek koło 15tej pojechałem do starej
    przychodni, do której chodziłem za dzieciaka i tam coś pani znalazła w
    komputerze i kazała wypełnić jakiś papier, bo poprzedni lekarz dawno już
    nie pracuje. Zapisać się na następny dzień nie mogę, proszę przyjść
    rejestracja od 7.30. Przychodzę w piątek chwilę po 8mej i co? Brak
    miejsc sezon grypowy - spierdalaj pan ;)
    Generalnie stwierdzam, że w ogóle mogłem sobie tym głowy nie zawracać a
    w pracy urlop od razu wziąć i założyć konto w Mille i znowu kupić
    ubezpieczenie, bo za 60 zł rocznie według mnie to bardzo dobra oferta a
    w dodatku sprawdzona przeze mnie kilka razy w praktyce.
    Przychylam się do tezy, że w PL trzeba mieć końskie zdrowie żeby chorować :)

    Xenocide