  • 21. Data: 2022-02-26 23:42:54
    Temat: Re: Konieczny PIN, żeby paragon na 39 zł się wydrukował
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Aha, chyba euronet przestał być bezpłatny.
    > Albo odwrotnie - bezpłatny został tylko euronet.

    Odwrotnie, bo wypłacałem w PKO BP.

  • 22. Data: 2022-02-26 23:45:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A to jeszcze ta niebiesko-sraczkowata czy ta nowa, podobno papieropodobna?

    Chyba raczej sraczkowata, ale też papieropodobna jest.
    Ogólnie grafika syfiasta.
    Najładniejszą kartę miałem kiedyś firmową w BZ.
    Taka srebrna z grafiką jakiegoś pióra wiecznego, bardzo elegancka,
    lubiłem nią płacić, robiła wrażenie :-)

  • 23. Data: 2022-02-27 09:07:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 lutego 2022 o 23:02:55 UTC+1 Animka napisał(a):

    > Właśnie dlatego Bank zmienił mi kartę, bo uznał ją za wadliwą.
    > W niektórych skepach tak się wycwanii, że pobierają po 2 razy. Jakis
    > czas temu, tam gdzie kupowałam ciasto obciążyli mnie 2 razy (nakazali
    > podanie PIN-u) .Platność jak się okazało była na 2 różne firmy.
    > No i widzę, że cwaniactwo znowu się powtarza. Kamery rejestrują jaki
    > ktoś PIN wklepuje, a wiele złodziei pracowników to jedna mafia.

    No popatrz.
    A wiedziałaś o tym, że sklep dostaje pełne dane Twojej karty?
    To, że na slipie masz gwiazdki, to tylko wydruk.
    Sklep ma dane Twojej karty, wystarczające do kolejnych zakupów.
    Pracownicy oczywiście kradną je i sprzedają na potęgę.
    Pewnie tak było w tej cukierni (łakomstwo nie popłaca).
    Więc przyjmij zasadę - chcą pin, nie kupuję.
    Albo jeszcze lepszą - covid się kończy, do bankomatu marsz.
    Z gotówki danych nie ukradną ani nie obciążą podwójnie.
    Sprawdzić czy nie złodziej/kieszonkowiec...
    To może do domu zakupy zamawiaj?

  • 24. Data: 2022-02-27 09:13:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 lutego 2022 o 23:46:16 UTC+1 cef napisał(a):

> [...]
    > Najładniejszą kartę miałem kiedyś firmową w BZ.
    > Taka srebrna z grafiką jakiegoś pióra wiecznego, bardzo elegancka,

    Rzeczywiście bz - u mnie już bzwbk - dbał o wygląd kart.
    santander to niemiłosierni spiep*ł, ale czemu się dziwić, skoro mają logo które
    wygląda jak kupa.
    Najładniejsza była kredytówka mc world - do tego rysunek był wypukły, wyczuwalny pod
    palcem.
    Była, bo teraz jakiś debil wymyślił, że wszystkie karty będą czarne.
    Dobrze że 1-2-3 mam jeszcze czerwoną, co prawda obrzydliwą i santanderową w
    trójkąciki, ale przynajmniej łatwo odróżnialną.
    Zareklamowałem jak mi world przysłali czarną i oddali 15zł za odnowienie ;>

  • 25. Data: 2022-02-27 09:43:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomnijcie kod html do kciuka w górę, pls.

    -----

  • 26. Data: 2022-02-27 09:47:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypominasz mi, jak w sklepie z wędlinami pani zza lady przekonywała mnie, że dawany
    mi przez nią wydruk z kalkulatora (z rolką
    termopapieru) to paragon.
    Sklep spory, więc robili w bambuko pewnie właścicielkę.
    BTW wschodni akcent pani zza lady na dziś niepolityczny (pewnie Białorusinka ;-).

    -----

  • 27. Data: 2022-02-27 23:24:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 19:26:55 UTC+1 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski zmusza mnie do rezygnacji:
    >
    > : Musiałbyś jednak zrezygnować
    > : z zakupu - kasjerka nie ma możliwości
    > : zrezygnowania z wydruku paragonu.
    > Rezygnacja z zakupu dałaby w efekcie paragon?

    Nie.
    Albo zakup i paragon.
    Albo brak paragonu i brak zakupu.
    Nie może być zakupu bez paragonu.

  • 28. Data: 2022-02-28 03:03:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 6...@g...c
    om

> [...]
    > : z zakupu - kasjerka nie ma możliwości
    > : zrezygnowania z wydruku paragonu.
    > Rezygnacja z zakupu dałaby w efekcie paragon?

    Aha... Czyli jednak ma możliwość zrezygnowania z wydruku paragonu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 29. Data: 2022-02-28 09:38:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 03:03:15 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > : Albo brak paragonu i brak zakupu.
    > : Nie może być zakupu bez paragonu.
    > Aha... Czyli jednak ma możliwość zrezygnowania z wydruku paragonu...

    Ale tylko w pakiecie z rezygnacją z zakupów.
    Przecież to wie nawet Animka, napisała tak w pierwszym poście w wątku.

  • 30. Data: 2022-02-28 14:12:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Feb 2022 18:47:02 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > [Animka nie potrafi zmieniać PINu; może nie ma dostępu do netu?...]

    Ale na grupę pisze. Może ma w sobie coś z tego indyjskiego jogina co
    rządził giełdą bez internetu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek