  • 1. Data: 2003-05-21 14:53:24
    Temat: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: k...@p...onet.pl

    Zamknalem konto w Multibanku - az odetchnalem, bo nie chce wiecej wspierac moja
    kasa niemcow i innych akcjonariuszy tego banku. Oczywisice karte VC zabrali, za
    ktora pobrali oplate z gory za rok i nie chca zwrocic za okres, w ktorym
    przeciez nie spkozystam z niej. Dodatkowo 30 dniowy okres wypowiedzenia, za
    ktorego tez musze zaplacic 3zl. Niech im bedzie - ostatni raz mnie okradna.
    Zreszto ostatnio wolno czasem dziala serwis www, pracownicy na multilinii tez
    wprowadzaja nieraz w blad i na dodatek nie chcieli przyznac lini kredytowej
    pomimo duzysz regularnych wplywow i lokat. Na dodatek kolejki sa wieksze i
    czesto nie ma osob do obslugiwania klientow. Na ul.Krolowskiej takie rzeczy sie
    dzialy. Fajny koles jeden jest tam i on mi zawsze za friko dawal potwierdzenia
    rzelewow i wyplaty bez dowodu osobistego nawet! On jest spoko, niestety nie
    wiem jak sie nazywa.

    Dzisiaj przelalem sobie kaske z e-Integrum na mBank i CitiBank. Zlecenie bylo
    wczoraj na dzien dzisiejszy. Do CitiBanku dotarly pieniazki okolo 12. A W
    mBanku oczywisice 13:36 i nie mozna bylo ich przelac do innego banku, aby byly
    zrealizowane tego samego dnia. No wiec ten 1000zl wyplacilem w euronecie i
    zamknalem konto po 28 miesiacach posiadania konta.

    Juz wole inne banki, niz te cudne banki, ktorymi sie tak podnieca duzo osob.

  • 2. Data: 2003-05-21 15:09:33
    Temat: Re: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    wiec kogo teraz bedziesz wspieral swoja kasa?
    A moze bedziesz trzymac w skarpecie?

  • 3. Data: 2003-05-21 15:17:05
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Złożyłem reklamację 3 tygodniemu temu w Multilinii.
    Po 2 tyg. bez odzewu. Dzwonię i pytam. Pani, otrzyma Pan
    Odpowiedź do jutra. Kolejny raz brak odzewu. Zamówiłem
    połączenie w serwisie, opisałem problem. Dzwoni Pani i
    mówi słucham...a ja: to ja Pani słucham, bo to Pani do
    mnie dzwoni. Pani o czywiście o reklamacji nic nie wiedziała.

    Teraz wysyłam poleconym, żeby odpowiedzieli.
    Ale i tak sprawę skieruję do arbitra.Nie popuszczę im.

    I zastanawiam się nad zmianą konta.

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-05-21 15:23:35
    Od: k...@p...onet.pl

    > wiec kogo teraz bedziesz wspieral swoja kasa?
    > A moze bedziesz trzymac w skarpecie?

    Będę wspierał PKO BP, Nordeę, LG PetroBank oraz CitiBank.

  • 5. Data: 2003-05-21 15:54:56
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zamknalem konto w Multibanku - az odetchnalem, bo nie chce wiecej wspierac
    moja
    > kasa niemcow i innych akcjonariuszy tego banku.

    Wolisz wiec Wlochow, Portugalczykow, Irlandczykow czy tow. Kalinowskiego?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 6. Data: 2003-05-21 15:59:49
    Od: "Marek" <t...@p...onet.pl>

    Mi MultiBank nie uznał reklamacji :( Nawalił im system, przelewu nie mogłem
    wysłać (a musiałem) bo cały czas coś pierdoliło o dacie, która była OK.
    Musiałem składać dyspozycję telefonicznie informując, co się stało, za co
    mnie oczywiście obciążono. Złożyłem reklamację i jej nie uznano. Poza tym
    ten bank, mBank też są obrzydliwie wolne. A i tak samozadowolenie ludzi tam
    pracujących pewnie pozostanie niezachwiane.

    Pozdrowienia

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-05-21 16:07:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek wrote:
    > uznano. Poza tym ten bank, mBank też są obrzydliwie wolne. A i tak
    > samozadowolenie ludzi tam pracujących pewnie pozostanie
    niezachwiane.

    Ja na przyklad dzisiaj rano za dibala nie mogelem sie (jak zwykle)
    zalogowac do KB24. Millenet - o tej porze dziala calkiem spoko (KB
    zreszta tez).
    Co do mBanku i Multi - nie mam zadnych problemow z logowaniem - tak
    samo jak z BZWBK czy Citi czy Fortisem

  • 8. Data: 2003-05-21 19:24:42
    Od: k...@p...onet.pl

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > moja
    >
    > Wolisz wiec Wlochow, Portugalczykow, Irlandczykow czy tow. Kalinowskiego?

    Czyzby PKO BP, Nordea, LG PetroBank oraz Citibank nalezal do ktorys z tych
    nacji??

    Polecam lektorke i powrot na grupe.

  • 9. Data: 2003-05-21 20:27:13
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Kalinowskiego?

    Do Włochów to chyba należy Pekao S.A. a nie PKO B.P. ???

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 10. Data: 2003-05-21 20:31:40
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    Aha, nie od dziś wiadomo, że (tu strzelam) 70 czy też 80% "polskich" banków
    jest w rękach zagranicy...

    A w takich np. Węgrzech jest zdaje się odwrotnie a też (jak my) są
    "postkomuną". Oni mieli kapitał na rozwój banków a my nie (to główny
    argument zwolenników prywatyzacji banków - nasze banki nie mają kapitału,
    żeby być konkurencyjnymi) czy też raczej kolejne polskie rządy bardziej
    martwiły się o kasę dla budżetu z prywatyzacji niż żeby takie strategiczne
    instytucje jak banki pozostały w rękach narodu (brzmi patetycznie ale to
    prawda niestety) ?

    Pozdrawiam,
    Zbyszek