  • 21. Data: 2003-05-22 17:47:22
    Temat: Re: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    > No jasne niech zostana w rekach narodu jak kopalnie, kolej, huty itd.
    > Wszyscy chetnie do nich dolozymy z wlasnej kieszeni. Jestem za i
    > podpisuje sie pod tym wszystkimi rekami i nogami jednoczesnie.

    Ech...
    Nie zrozumieliśmy się....
    Nie mówię żeby były państwowe ale żeby były w rękach kapitału polskiego.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 22. Data: 2003-05-22 17:49:03
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    > Tych Wegier jestes pewien?
    Swego czasu w "Plus Minus" były ten temat szeroko omawiany i Węgry były
    przedstawione jako kontrast do Polski - chyba wszystkie banki są tam
    sprywatyzowanre ale w znakomitej większości należą do "kapitału rodzimego" -
    my sprzedaliśmy wszystko zagranicy....

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 23. Data: 2003-05-22 17:51:21
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    Aha, i nie jestem ani z SLD ani z Samooobrony...
    Jestem całkowicie apolityczny.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 24. Data: 2003-05-23 10:26:15
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie mówię żeby były państwowe ale żeby były w rękach kapitału polskiego.

    A skad wezmiesz ten kapital?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 25. Data: 2003-05-23 12:10:56
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    > A skad wezmiesz ten kapital?

    A skąd Węgrzy wzięli ? Są dużo mniejszym krajem...

    BTW, to nie ja chcę kupić bank ;-)

    Wracając do poprzedniej myśli - wśród post-komunistycznych krajów regionu
    prowadzimy w stawce krajów, które sprywatyzowały banki sprzedając je
    zagranicy (tego nie powiedziałem poprzednio - Polska to jeden koniec listy a
    Węgry drugi).

    Pozdrawiam,
    Zbyszek