  • 11. Data: 2003-05-21 20:51:44
    Temat: Re: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Don " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bag59h$5qv$1@inews.gazeta.pl...

    > połączenie w serwisie, opisałem problem. Dzwoni Pani i
    > mówi słucham...a ja: to ja Pani słucham, bo to Pani do
    > mnie dzwoni. Pani o czywiście o reklamacji nic nie wiedziała.

    Tia, to jest u nich dobre! :-)

    Ja czasami zamawiałem rozmowę w mBanku przez www, oddzwania konsultantka i
    "słucham"... :-D

    To po co ja się trudzę i wypełniam opis problemu, skoro i tak go nie
    czytają... :-))) Ech... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-05-21 21:14:21
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik "Don " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Złożyłem reklamację 3 tygodniemu temu w Multilinii.
    > Po 2 tyg. bez odzewu. Dzwonię i pytam. Pani, otrzyma Pan
    > Odpowiedź do jutra. Kolejny raz brak odzewu. Zamówiłem
    > połączenie w serwisie, opisałem problem. Dzwoni Pani i
    > mówi słucham...a ja: to ja Pani słucham, bo to Pani do
    > mnie dzwoni. Pani o czywiście o reklamacji nic nie wiedziała.
    >
    > Teraz wysyłam poleconym, żeby odpowiedzieli.
    > Ale i tak sprawę skieruję do arbitra.Nie popuszczę im.

    moglbys cos wiecej napisac o swoim problemie z bankiem?
    interesuje mnie to szczegolnie z powodu wmieszania w to arbitra...

    pozdrawiam,
    tomek

  • 13. Data: 2003-05-21 21:42:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A w takich np. Węgrzech jest zdaje się odwrotnie a też (jak my) są
    > "postkomuną". Oni mieli kapitał na rozwój banków a my nie (to główny

    Tych Wegier jestes pewien?

  • 14. Data: 2003-05-21 22:35:36
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    > moglbys cos wiecej napisac o swoim problemie z bankiem?
    > interesuje mnie to szczegolnie z powodu wmieszania w to arbitra...

    Tak jak napisałem.Nie reagują na złożoną reklamację.
    Ja jestem pewny swego. Zresztą sprawa jest oczywista,
    gdyby uznali, że reklamacja jest bezpodstawna to bardzo
    szybko by oddzwonili/odpisali.

    pozdr.

  • 15. Data: 2003-05-21 23:53:19
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    .../ciach/...
    > niż żeby takie strategiczne
    > instytucje jak banki pozostały w rękach narodu (brzmi patetycznie ale to
    > prawda niestety) ?

    Cóż - kwestia zapatrywań.
    Bułgarzy właśnie sprzedali ostatni państwowy bank i jakoś zbyt głośno nie
    płaczą.
    Obserwując jak ludzie pokroju Wieczerzaka i Jamrożego sprawują pieczę nad
    'strategicznymi instytucjami dla naszego narodu' - że się posłużę takim
    językiem - sądzę, że lepiej by było aby okradali prywatnego właściciela (o
    ile byłby tak nieroztropny i zatrudnił takich tfu..."menagerów").

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 16. Data: 2003-05-22 07:25:59
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    A ty do mnie czy ro kolegi k...@p...onet.pl ?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 17. Data: 2003-05-22 07:27:00
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    > A w takich np. Węgrzech jest zdaje się odwrotnie a też (jak my) są
    > "postkomuną".

    W takich np. Węgrzech nie ma juz chyba ani jednego "panstwowego" banku. Wiec
    gdzie ta odwrotnosc?

  • 18. Data: 2003-05-22 08:05:33
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Danio wrote:
    > "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > W takich np. Węgrzech nie ma juz chyba ani jednego "panstwowego" banku. Wiec
    > gdzie ta odwrotnosc?

    Może chodzi o to, że na Węgrzech wszystkie banki są polskie?
    ;)))

  • 19. Data: 2003-05-22 09:08:09
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Zbigniew Kłos napisał:
    > Aha, nie od dziś wiadomo, że (tu strzelam) 70 czy też 80% "polskich" banków
    > jest w rękach zagranicy...
    >
    > A w takich np. Węgrzech jest zdaje się odwrotnie a też (jak my) są
    > "postkomuną". Oni mieli kapitał na rozwój banków a my nie (to główny
    > argument zwolenników prywatyzacji banków - nasze banki nie mają kapitału,
    > żeby być konkurencyjnymi) czy też raczej kolejne polskie rządy bardziej
    > martwiły się o kasę dla budżetu z prywatyzacji niż żeby takie strategiczne
    > instytucje jak banki pozostały w rękach narodu (brzmi patetycznie ale to
    > prawda niestety) ?

    No jasne niech zostana w rekach narodu jak kopalnie, kolej, huty itd.
    Wszyscy chetnie do nich dolozymy z wlasnej kieszeni. Jestem za i
    podpisuje sie pod tym wszystkimi rekami i nogami jednoczesnie.

    Bartol

    ps. Ku&^% ludzie skad sie wam biora w glowach takie pomysly? Tesknota za
    komunizmem, czy co?

  • 20. Data: 2003-05-22 17:45:48
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    > W takich np. Węgrzech nie ma juz chyba ani jednego "panstwowego" banku.
    Wiec
    > gdzie ta odwrotnosc?

    Nie chodzi że są państwowe tylko że są w rękach kapitalu "miejscowego" a nie
    "obego".

    Pozdrawiam,
    Zbyszek