  • 1. Data: 2003-05-21 14:53:19
    Temat: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: k...@p...onet.pl

    Zamknalem konto w Multibanku - az odetchnalem, bo nie chce wiecej wspierac moja
    kasa niemcow i innych akcjonariuszy tego banku. Oczywisice karte VC zabrali, za
    ktora pobrali oplate z gory za rok i nie chca zwrocic za okres, w ktorym
    przeciez nie spkozystam z niej. Dodatkowo 30 dniowy okres wypowiedzenia, za
    ktorego tez musze zaplacic 3zl. Niech im bedzie - ostatni raz mnie okradna.
    Zreszto ostatnio wolno czasem dziala serwis www, pracownicy na multilinii tez
    wprowadzaja nieraz w blad i na dodatek nie chcieli przyznac lini kredytowej
    pomimo duzysz regularnych wplywow i lokat. Na dodatek kolejki sa wieksze i
    czesto nie ma osob do obslugiwania klientow. Na ul.Krolowskiej takie rzeczy sie
    dzialy. Fajny koles jeden jest tam i on mi zawsze za friko dawal potwierdzenia
    rzelewow i wyplaty bez dowodu osobistego nawet! On jest spoko, niestety nie
    wiem jak sie nazywa.

    Dzisiaj przelalem sobie kaske z e-Integrum na mBank i CitiBank. Zlecenie bylo
    wczoraj na dzien dzisiejszy. Do CitiBanku dotarly pieniazki okolo 12. A W
    mBanku oczywisice 13:36 i nie mozna bylo ich przelac do innego banku, aby byly
    zrealizowane tego samego dnia. No wiec ten 1000zl wyplacilem w euronecie i
    zamknalem konto po 28 miesiacach posiadania konta.

    Juz wole inne banki, niz te cudne banki, ktorymi sie tak podnieca duzo osob.

  • 2. Data: 2003-05-22 06:02:38
    Temat: Re: Koniec z multiBankiem, czas na mBank.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > przeciez nie spkozystam z niej. Dodatkowo 30 dniowy okres wypowiedzenia, za

    A skad to mniemanie, ze placi sie za czas uzytkowania ? Placisz za
    karte, a skoro ja dostales i uzywales ...