  • 11. Data: 2002-02-03 20:02:54
    Temat: Re: Koniec wirtualnych bankow?
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    > Dla mnie mBank powinien jednak wziac podpisac jakas umowe np. z poczta
    > polska - tak aby prowizje byly jak najmniejsze - po prostu outsourcing
    > zrobic jeszcze wiekszy.

    zakladasz konto w lukasie, wplaty za free, przelewy tez i wlewasz to do
    mBanku - ktory jest w chwili obecnej wedlug mnie najlepszym wyborem dla tych
    80%

    a pozostale 20% jak chca fundowac marmurowe schody to prosze bardzo

    Radziu

  • 12. Data: 2002-02-09 12:03:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Kurka, kto by pomyslal, ze ja to napisze, ale wyglada na to, ze
    > rzeczywisice koncepcja bankow czysto wirtualnych w takiej formie jak
    > na poczatku niespecjalnie sie sprawdzila :-(.

    SLuczak? Wrociles? ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 13. Data: 2002-02-09 12:03:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 3 Feb 2002 18:55:30 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Generalnie zasada jest taka - wszystkie banki _beda_ musialy udostepnic
    >internetowy kanal obslugi konta.
    >Mysle, ze przyszlosc bankow tkwi w takim Multibanku - ktory - bankiem
    >wirtualnym nie jest.

    Kurka, kto by pomyslal, ze ja to napisze, ale wyglada na to, ze
    rzeczywisice koncepcja bankow czysto wirtualnych w takiej formie jak
    na poczatku niespecjalnie sie sprawdzila :-(.
    Trudno powiedziec, czy byla to po prostu dluga promocja ze zmianami z
    gory planowanymi czy ewolucja i dostosowywanie sie do potrzeb rynku.
    Ale wyglada na to, ze w tej chwili najatrakcyjniesze staja sie oferty
    bankow nastawianych glownie na dostep inetowy z odzialem pelniacym
    role kanalu uzupelniajacego (ale czesto istotnego) lub w postaci
    specjalnie wydzielonego pakietu uslug nastawionego na uzytkownikow
    preferujaych kanaly zdalne (np. Lukas, Multi, Lgnet, Fortis, moze
    nawet Nordea).
    mBank to nadal dobra oferta ale jak dla mnie to glownie jako skarbonka
    na krotko okresowe nadwyzki i portmonetka do euronetow.
    A Inteligo .. coz, IMO z takimi cenami to moze dzialac marmurek z
    siecia oddzialow i bezplatnych bankomatow a nie bank wirtualny.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-02-09 12:11:10
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <u...@4...com>, Wojtek Frabinski wrote:
> [...]
    >
    > A Inteligo .. coz, IMO z takimi cenami to moze dzialac marmurek z
    > siecia oddzialow i bezplatnych bankomatow a nie bank wirtualny.

    Bank wirtualny i to drogi bank wirtualny, po ktorym nie wiaodmo co sie
    spodziewac :)

    WYdaje mi sie ze rzeczyiwsice przyslosc jest dla bankow marmurowych, z
    opcjami (dostepem ) do internetu i podstawowymi uslugami jakie oferujw
    wiekszosc bankow. Dodatkowe uslugi to tylko pocieszna rzecz dla oka i
    komorki :))

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 15. Data: 2002-02-09 12:29:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 13:03:09 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    >SLuczak? Wrociles? ;)

    ee tam, Pekao to ciagle realizuje, inna dziwniejsza koncepcje -
    marmurowy oddzial wirtualny.
    Kumpel ostatnio poszedl do Pekao uruchomic sobie dostep przez inet
    "dostep przez internet ?! To przeciez tylko do kont zalozonych przez
    internet" :-)))
    I poszedl :-)

  • 16. Data: 2002-02-09 12:36:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 12:11:10 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

> [...]
    >opcjami (dostepem ) do internetu i podstawowymi uslugami jakie oferujw
    >wiekszosc bankow. Dodatkowe uslugi to tylko pocieszna rzecz dla oka i

    Powiedzilabym raczej, ze oddzialy (z odpowiednia dobrana) obsluga sa
    pocieszne dla oka :-)))

  • 17. Data: 2002-02-11 08:33:52
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Powiedzilabym raczej, ze oddzialy (z odpowiednia dobrana) obsluga sa
    > pocieszne dla oka :-)))

    Witam
    czy piszac to powyzej miales na mysli siebie? ;-)

    Robert