  • 1. Data: 2002-02-03 12:01:04
    Temat: Jak powinnien mniej wiecej wygladac list info od Inteligo!
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Oczywiscie w skrocie przedstawione jak bylo a jak bedzie ....

    1. Prowadzenie rachunku

    a) firmowe 3,99 ( było 0,00 )

    b) indywi. jesli srednie saldo nizsze niz 99.9 PLN [musi byc na koncie
    zawsze co najmniej 100zl!] to placi sie 4.99 ( bylo 0,00 )
    Jesli spelnione sa wyzej wymienione wrunki to 0.00

    Przy czym raz na trzy miesiace musi byc jakis obrót na koncie, poza
    opłatami i odsetkami - inaczej mogze byc rozwiazana umowa

    2. Przelewy
    --------------------------

    a) firmowe 1,49 bylo 0,99 (kanal internetowy)
    b) indyw. 0,99 bylo 0,99 (tak samo jak bylo)

    3. Karta VE:
    -------------------
    a) firmowe: wydanie: pierwsza za darmo, kolejne 1,59, korzystanie:
    pierwsza 0,00 nastepne po 0,99 (wszedzie bylo 0,00)

    b) indyw.:

    - wydanie:
    pierwsza za darmo, kolejne 1,59,
    - korzystanie:
    kazda po 0,99 (wszedzie bylo 0,00)

    Jest mozliwosc deaktywowac VE. (nie korzystac z karty Inteligo - bez
    oplat)

    Wypłata gotówki w bankomacie za granicš 2%, min. 8,5 PLN
    Wypłata gotówki w oddziale banku w kraju i za granicš 9,99
    Wypłata gotówki w bankomacie Euronet w kraju 1,69
    Wypłaty w innych bankomatach w kraju 4,5

    4. .Przelew ZUS
    ---------------------------

    wszedzie 2,99

    5.Serwis SMS pelny
    wszedzie 4,99. bylo wiecej, ale byly tez tansze warianty (standard,
    skrocony) , ktorych juz nie bedzie

  • 2. Data: 2002-02-03 12:50:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wypłata gotówki w bankomacie za granicą 2%, min. 8,5 PLN
    > Wypłata gotówki w oddziale banku w kraju i za granicą 9,99
    > Wypłata gotówki w bankomacie Euronet w kraju 1,69
    > Wypłaty w innych bankomatach w kraju 4,5

    Wyplaty popraw, jest 1.99 ;)

  • 3. Data: 2002-02-04 09:35:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5q967.28hq.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...

    > Wypłata gotówki w bankomacie Euronet w kraju 1,69

    1,99 PLN.

    I to mnie najbardziej boli...

    Opłatę za prowadzenie konta rozumiem. Ktoś, kto ma w banku poniżej 100 PLN
    niech to konto zamknie...
    Konto bankowe generuje "troszkę" większe koszty niż bezpłatny 10 MB e-mail,
    który oferuje wiele małych firm...
    A ludzie niestety zaczęli takowego konta używać, jak bezpłatnego konta na
    onecie - często jako któreś z kolei, zupełnie puste konto...

    Opłata za kartę do dosłownie i w przenośni grosze... Ludzie, pomyślcie.. 99
    groszy na miesiąc...
    Zauważmy, że komfort jest dość duży - chodzi mi o opłatę za zablokowanie
    [0,00 PLN], a także minimalną opłatę za wydanie nowej [ok. 1,50 PLN].

    Mam ten fomfort, że jak ktoś wyciągnie mi portfel, to w przypadku szybkiego
    zastrzeżenia będzie mnie kosztowało to tyle, ile bułeczka... Zwykle były to
    dość duże nieuzasadnione kwoty, nawet w przypadku electronów...

    Jedno, co mnie boli, to opłata za wypłacenie gotówki z euronetu... 2 PLN to
    sporo, a sieć Euronetu wcale nie jest taka rewelacyjna poza centrami miast i
    centrami handlowymi... Nawet w Ruda Śląska Plaza nie ma Euronetu, a byłby
    wskazany...

    Szczerze, po zmianie TOiP spodziewałem się troszkę innego ruchu - obniżenia
    tej opłaty, bądź podpisania umowy może z BZWBK... Złudne marzenia...

    Dlatego założyłem e-konto w Lukasie, trzymam tam 200 złotych na bieżące
    wydatki - wypłaty z bankomatów BZWBK, których u mnie pełno. Podobnie do
    wpłat... To jest dobre rozwiązanie...

    Nielogiczne wydaje mi się jedno. Dlaczego bezpłatne inteligo są wydruki
    salda/miniwyciąg w euronecie? To chyba ich troszkę kosztuje? W Millennium
    były to opłaty 0,50 / 1,50 PLN. Za to podgląd ekranowy był za darmo...

    Czy nie lepiej byłoby wprowadzić odpłatności za wydruki, a zmniejszyć te
    cholerne 2 PLN???

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-02-04 10:36:03
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
> [...]

    A mnie to nie rusza
    do euronetu mam Delfina :-))

    > Opłatę za prowadzenie konta rozumiem. Ktoś, kto ma w banku poniżej 100 PLN
    > niech to konto zamknie...

    Mam (saldo średnie) poniżej 100
    bo guzika używałem do zakupów.
    Przy opłacie za konto i kartę staje się to nieopłacalne.

    Odsetki (obelkowane) od blisko 200 zł należałoby przeznaczyć na obsługę
    karty.
    Równie dobrze moge trzymać je w portfelu.

    Jak oprocentowanie było konkurencyjne, to
    były okresy że saldo było pieciocyfrowe

    Z innej strony:

    Jakie odsetki daje inteligo za (saldo) 100 zł ?
    odp: ok 10 zł rocznie
    I wtedy im sie opłaca.
    Jak będę miał 2 gr mniej to już im się nie opłaca i "kara"
    ma wynosić prawie 60 zł.

    Komentarz chyba zbyteczny.

> [...]
    > A ludzie niestety zaczęli takowego konta używać, jak bezpłatnego konta na
    > onecie - często jako któreś z kolei, zupełnie puste konto...

    Bo tak im je zaoferowano.

    > Opłata za kartę do dosłownie i w przenośni grosze... Ludzie, pomyślcie..
    99
    > groszy na miesiąc...

    pomyślałem, policzyłem - wyszło że nie warto :-)

    to bank zarabia na moich zakupach.
    ja mam tylko wygodę
    a za bankomaty i tak trzeba płacić.

> [...]
    > zastrzeżenia będzie mnie kosztowało to tyle, ile bułeczka... Zwykle były
    > dość duże nieuzasadnione kwoty, nawet w przypadku electronów...

    100 zł w portfelu (lub przedpłacone Maestro) daje niemal ten sam komfort.

> [...]
    > centrami handlowymi... Nawet w Ruda Śląska Plaza nie ma Euronetu, a byłby

    widać grosze (0,99) to za mało

> [...]
    > Dlatego założyłem e-konto w Lukasie, trzymam tam 200 złotych na bieżące
    > wydatki - wypłaty z bankomatów BZWBK, których u mnie pełno. Podobnie do

    A ja spodziewałem się "włączenia" opłat za prowadzenie konta w
    oprocentowanie.
    typu: prowadzenie bezpłatne - pierwsze xx0 zł nieoprocentowane.

    BAH

  • 5. Data: 2002-02-04 13:11:39
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3lkr5$jhb$2@news.onet.pl...

    > 1,99 PLN.
    >
    > I to mnie najbardziej boli...

    Ale przynajmniej wyplata w "obcych" bankomatach jest stala 4,5 zl. Wydaje mi
    sie, ze to wcale nie tak duzo. mBank kasuje 2,5% + 2,5 zl (czyli przy
    wyplatach powyzej 100 zl Inteligo juz sie oplaca)

    No a swoja droga to masz racje, 0,99 bylo w porzadku. Niestety BYLO i minelo
    :-((

    J.