  • 1. Data: 2002-02-03 10:09:51
    Temat: Inteligo opłaty
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    czy opłata bedzie pobierana za używanie każdej karty wydanej do konta czy
    tylko dodatkowej ?

    w TOiP jest napisane, że "uzytkowanie karty wydanej do kolejnego rachunku w
    koncie" - 0,99/m-c

    moze mnie ktoś oswieci co oznacza ten zapis !

  • 2. Data: 2002-02-03 10:38:49
    Temat: Re: Inteligo opłaty
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > w TOiP jest napisane, że "uzytkowanie karty wydanej do kolejnego rachunku
    > koncie" - 0,99/m-c
    > moze mnie ktoś oswieci co oznacza ten zapis !

    W Inteligo możesz mieć wiele rachunków, a do każdego możesz mieć wydaną
    kartę ( np. jeden rachunek w kartą tylko do płacenia w inecie)

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-02-03 15:42:51
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > W Inteligo możesz mieć wiele rachunków, a do każdego możesz mieć wydaną
    > kartę ( np. jeden rachunek w kartą tylko do płacenia w inecie)

    OK, a chodzi mi o wnioski
    czy jezeli posiadam tylko jedna karte to bede placil za nia prowizje ?

  • 4. Data: 2002-02-03 16:36:13
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > rachunku

    Wg nowej TOiP jest tak:
    "Opłata za korzystanie z karty: karta wydana do rachunku głównego/ Kazda
    kolejna" - miesięcznie - 0.99 PLN
    Czyli za KAZDĄ kartę 0.99 / miesiąc.
    Różnica jest tylko przy opłacie za wydanie - do podstawowego darmo.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-02-03 16:40:35
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > OK, a chodzi mi o wnioski
    > czy jezeli posiadam tylko jedna karte to bede placil za nia prowizje ?

    Dzwonilem na info i pani mi powiedziala, ze na 99% karty JUŻ wydane beda
    platne 0,99 zl/mc
    A nowo wydane (chyba po 15.02) beda na pewno platne (tez 0,99 zl/mc)

    J.

  • 6. Data: 2002-02-03 22:52:25
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Dzwonilem na info i pani mi powiedziala, ze na 99% karty JUŻ wydane beda
    > platne 0,99 zl/mc
    > A nowo wydane (chyba po 15.02) beda na pewno platne (tez 0,99 zl/mc)

    czyli za kazda karte 0.99zl

    tylko czy bank moze tak postapic ?
    w momencie kiedy otrzymalem karte byla ona bezplatna !
    a teraz mam za nia placic ? :-(

    i na koniec czy mozna z niej zrezygnowac ?
    praktycznie b.rzadko z niej korzystalem, a nigdy nie wyplacalem z bankomatu
    (oplata 1,69 to spore przegiecie)

  • 7. Data: 2002-02-03 23:21:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzwonilem na info i pani mi powiedziala, ze na 99% karty JUŻ wydane beda
    > platne 0,99 zl/mc
    > A nowo wydane (chyba po 15.02) beda na pewno platne (tez 0,99 zl/mc)

    To nie na 99%, tylko na 100%. Według nowej TOiP każda karta płatna będzie
    0,99PLN na miesiąc.

    Konsultanci do douczenia!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-03 23:22:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Różnica jest tylko przy opłacie za wydanie - do podstawowego darmo.

    Ale tylko pierwsza!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 9. Data: 2002-02-03 23:36:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > tylko czy bank moze tak postapic ?
    > w momencie kiedy otrzymalem karte byla ona bezplatna !
    > a teraz mam za nia placic ? :-(

    Bank ma prawo zmienić cennik w każdym momencie.

    > i na koniec czy mozna z niej zrezygnowac ?
    > praktycznie b.rzadko z niej korzystalem, a nigdy nie wyplacalem z
    bankomatu
    > (oplata 1,69 to spore przegiecie)

    Oczywiście. Zgodnie z regulaminem, bank na wniosek klienta zamyka wydaną
    kartę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-04 07:18:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 00:36:59 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Bank ma prawo zmienić cennik w każdym momencie.

    I ból w tym, żeby nie wprowadził nagle 10 000zł za prowadzenie
    rachunku, jak ktoś wspominał.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)