    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec wirtualnych bankow?
    Date: Sat, 09 Feb 2002 13:03:22 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-215.icpnet.pl

    On Sun, 3 Feb 2002 18:55:30 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Generalnie zasada jest taka - wszystkie banki _beda_ musialy udostepnic
    >internetowy kanal obslugi konta.
    >Mysle, ze przyszlosc bankow tkwi w takim Multibanku - ktory - bankiem
    >wirtualnym nie jest.

    Kurka, kto by pomyslal, ze ja to napisze, ale wyglada na to, ze
    rzeczywisice koncepcja bankow czysto wirtualnych w takiej formie jak
    na poczatku niespecjalnie sie sprawdzila :-(.
    Trudno powiedziec, czy byla to po prostu dluga promocja ze zmianami z
    gory planowanymi czy ewolucja i dostosowywanie sie do potrzeb rynku.
    Ale wyglada na to, ze w tej chwili najatrakcyjniesze staja sie oferty
    bankow nastawianych glownie na dostep inetowy z odzialem pelniacym
    role kanalu uzupelniajacego (ale czesto istotnego) lub w postaci
    specjalnie wydzielonego pakietu uslug nastawionego na uzytkownikow
    preferujaych kanaly zdalne (np. Lukas, Multi, Lgnet, Fortis, moze
    nawet Nordea).
    mBank to nadal dobra oferta ale jak dla mnie to glownie jako skarbonka
    na krotko okresowe nadwyzki i portmonetka do euronetow.
    A Inteligo .. coz, IMO z takimi cenami to moze dzialac marmurek z
    siecia oddzialow i bezplatnych bankomatow a nie bank wirtualny.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl