  • 1. Data: 2002-02-03 11:39:35
    Temat: karta VC i MC??
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Witam wszystkich... mam karte VC w banku PKO S.A. Niestety kwote gwarancyjna
    bank odblokuje mi dopiero za pol roku :( Czy jakis inny bank oferuje karte
    VC dla studentow (tzn. bez stalego dochodu), moze MultiBank?? Jesli jest ich
    kilka, to w ktorym najlepiej zalozyc konto i korzystac z karty VC. Pytanie
    drugie: czy jakikolwiek bank oferuje karte Mastercard dla osob bez stalych
    dochodow?? Z gory dziekuje za pomoc

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-02-03 11:55:55
    Temat: Re: karta VC i MC??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > drugie: czy jakikolwiek bank oferuje karte Mastercard dla osob bez stalych

    Pekao SA (bo taka jest nazwa tego banku) jest chyba najlepszy pod tym
    wzgledem.
    Twoja VC jest chargowa - w odoroznieniu od innych - gdzie jezeli juz - to
    daja VC debetowa.

    Mozesz _probowac_ w LG z Maestro, ale... no wlasnie :)

    Reasumujac zostalo ci tylko Pekao, chyba ze interesuje cie VC debetowa -
    taka dostaniesz gdzie indziej nawet bedac studentem ;)

    Inny student :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-03 15:12:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Twoja VC jest chargowa - w odoroznieniu od innych - gdzie jezeli juz - to
    > daja VC debetowa.

    Jak pisze o kwocie gwarancyjnej, to pisze o VC debetowej- tej, która jest
    idealnym rozwiązaniem dla zakupów przez internet.
    VConcerto dają na podstawie wpływów każdemu, kto ma tam konto.

    > Reasumujac zostalo ci tylko Pekao, chyba ze interesuje cie VC debetowa -
    > taka dostaniesz gdzie indziej nawet bedac studentem ;)

    Ma debetową i narzeka ;-))- IMO warto poczekać te pół roku- bo karta do
    zakupów w internecie jest naprawdę świetna (osobne konto karty).
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-03 17:56:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak pisze o kwocie gwarancyjnej, to pisze o VC debetowej- tej, która jest
    > idealnym rozwiązaniem dla zakupów przez internet.
    > VConcerto dają na podstawie wpływów każdemu, kto ma tam konto.

    A istotnie pomylilo mi sie z limitem ;)