  • 1. Data: 2002-02-03 10:54:56
    Temat: [inteligo] prowizja za SWIFT
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    Witam!
    Ma ktos doswiadczenia z przelewami zagranicznymi przychodzacymi przez SWIFT?

    Przez WWW zadalem pytanie, jak zwykle wkrotce ktos oddzwonil, ale nie byl w
    stanie rozwiac watpliwosci.
    Pytanie brzmialo: jezeli zlecajacy przelew zagraniczny kontrahent
    "zaptaszkuje" na formularzu pokrycie oplat wlasnego oraz _obcego_ banku, czy
    zostanie naliczona prowizja za akceptacje. Pan z Inteligo stwierdzil, ze to
    idzie z automatu i oplata bedzie naliczona zawsze. Na moja uwage, ze w takim
    przypadku w BZ WBK nie jest pobierana prowizja, odparl, ze "nie wydaje mu
    sie" i musi sprawdzic...

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-08 08:37:53
    Temat: Re: [inteligo] prowizja za SWIFT
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    takim
    > przypadku w BZ WBK nie jest pobierana prowizja, odparl, ze "nie wydaje mu

    Zadzwonila wczoraj ilinka i zapodala, ze po sprawdzeniu odpowiedz brzmi
    "nie" (czyli tak jak byc powinno). Przelew w drodze, zobaczymy ;-)

    --
    *****
    Pozdrawiam