  • 21. Data: 2023-02-07 23:43:13
    Temat: Re: Koniec mamBONUS
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 14:13, Marcin Mokrzycki pisze:
    > W sumie to bez znaczenia, najważniejsze, że chłopak czuje się na tyle
    > dowartościowany, że się chwali na grupach dotyczących zupełnie innej
    > tematyki.

    Ale chyba mi wolno?

    Skoro gówniarzeria chwali się wisienkami z posiadania pierdyliona kart
    bankowych i urojonymi dochodami których nigdy nie podają ;-)

    Napisz smrodzie jeden z drugim (skoro takie klimaty lubicie) ile
    zarabiasz na tych wisienkach NA CZYSTO
    I ile kosztuje Twoja roboczogodzina.

    Nie udźwigniesz? Nie masz na to tabelki w exelu?

    Jak nie masz to nie masz pojęcia czy coś zarobiłeś ;-)

  • 22. Data: 2023-02-07 23:51:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:29, cef pisze:
    > Nie wiem czy będę musiał skorzystać, ale mam dostęp.
    > Taka wisienka warta jest kilka tysięcy.

    I zapewne policzyłeś dokładnie WSZYSTKIE koszty?

    Wiesz ile razy oferowano mi taki kredyt po 20 latach posiadania konta w
    tym samym banku?

    Żona w pracy ma dostęp do kilku kilkunastu tysi DARMOWEGO kredytu.
    NIEOPROCENTOWANEGO

    I na co to jest dowód? NA NIC ;-)

  • 23. Data: 2023-02-07 23:54:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:29, cef pisze:
    > A niektórzy to nawet myślą, że Rząd rozdaje jakieś swoje pieniądze.

    I dokładnie tak samo jest z klientami banków.

    Sztaby fachowców pracują nad tym abyś się czuł dowartościowany Dostępem
    czy nawet konkretną kwotą w kieszeni.

    Myślisz że jesteś lepszym cwaniakiem i ich wyruchałeś? ;-)

    Żyj z tą świadomością. Po co sobie życie komplikować ;-)

  • 24. Data: 2023-02-08 00:00:36
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 23:43:20 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Ale chyba mi wolno?

    Nie bardzo, zgodnie z netykietą grupową na grupie pl.biznes.banki powinno pisać się o
    bankach

    > Skoro gówniarzeria chwali się wisienkami z posiadania pierdyliona kart
    > bankowych i urojonymi dochodami których nigdy nie podają ;-)

    W końcu to grupa o bankach, więc pisanie tutaj o produktach bankowych jest
    na miejscu.

    > Napisz smrodzie jeden z drugim (skoro takie klimaty lubicie) ile
    > zarabiasz na tych wisienkach NA CZYSTO
    > I ile kosztuje Twoja roboczogodzina.

    Nie projektuj swoich gównianych zainteresowań na innych.

  • 25. Data: 2023-02-08 06:31:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 23:51, _Master_ pisze:

    > I zapewne policzyłeś dokładnie WSZYSTKIE koszty?

    Moim kosztem było poświęcenie trochę czasu
    na wygrzebanie z czeluści dysków dokumentów
    księgowych typu PIT, podsumowanie księgi, eweidencja s
    srodków trwałych itp - nawet nie musiałem drukować.
    Na rozmowy i podpisanie kwitów nie poświęciłem więcej niż godzinę.
    Na utrzymanie tego muszę zrobić "ruch" na rachunku - kilka kliknięć
    i robi się to w kilka minut.

    > Wiesz ile razy oferowano mi taki kredyt po 20 latach posiadania konta w
    > tym samym banku?

    W tym banku co mam konto 20 lat,
    to mi proponowali to samo ale za jakieś 6000zł.

    > Żona w pracy ma dostęp do kilku kilkunastu tysi DARMOWEGO kredytu.
    > NIEOPROCENTOWANEGO
    >
    > I na co to jest dowód? NA NIC ;-)

    Dokładnie na nic. Dlatego Twoje płacze nad tym,
    że ktoś ma a Ty nie - są nic nie warte.

  • 26. Data: 2023-02-08 10:31:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 23:51:42 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > I zapewne policzyłeś dokładnie WSZYSTKIE koszty?
    >
    > Wiesz ile razy oferowano mi taki kredyt po 20 latach posiadania konta w
    > tym samym banku?

    No ile?
    I dlaczego w końcu wziąłeś jednak oprocentowany?

    > Żona w pracy ma dostęp do kilku kilkunastu tysi DARMOWEGO kredytu.
    > NIEOPROCENTOWANEGO
    >
    > I na co to jest dowód? NA NIC ;-)

    Przeciwnie - jest to dowód na to, że nie umiesz liczyć.
    I żadna tabelka w excelu na to nie pomoże - bo nie potrafisz jej też zrobić.

    Ośmieszasz się równo.
    Robisz w miesiącu zakupy pewnie za 100zł, nie ma karty i "oszczędzasz" podobno 15%.
    Żona ma kartę, robi zakupy pewnie za min. 2k - i przez to, ze ma kartę, wydaje 15%
    więcej.
    No to na maxa oszczędzasz.

    Do tego masz konto w milku - tam jest promo na KO na 8%.
    Możesz wziąć "nieoprocentowany kredyt" - choć kilka k to słabo, w DC nauczyciel może
    25k
    bez żadnych papierów (# pewien jest - 3% od całości sumy, spłacanej przez 4 lata,
    ale nawet o rRSO nie będę pisał, bo nie umiesz liczyć), a jak np. kupuje mieszkanie
    to i 100k.
    Możesz - a nie bierzesz, bo nie umiesz liczyć.
    Bierzesz i wrzucasz na KO w milku - i masz odsetki za darmo.
    No aleś kiep - więc jednak dopiszę, żebyś lepiej tego nie robił, bo liczyć nie umiesz
    i się z ręką w nocniku obudzisz, a potem będzie na mnie, że namówiłem.
    Choć jeśli te "zdolności manualne" pozwalają na czyszczenie wychodków - a żadna praca
    nie hańbi - to możesz obie godzinę dziennie dorobić.
    Tylko to nie jest 700zł za godzinę - a za godzinę dziennie. Ale co ja będę pisał, i
    tak liczyć nie umiesz.

    Ja w promocji KK santandera zarobiłem teraz 800zł - za nic.
    Choć w sumie kilka klików i kazanie zonie płacić inną kartą zapewne przerasta twoje
    możliwości
    i stanowi olbrzymi koszt.

    A jak potrzebuję dorobić, to dostaję 100zł za godzinę za myślenie.
    Taka jest między nami różnica.

  • 27. Data: 2023-02-08 10:55:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 10:11:46 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > To może być trudne bo motłoch pisowski ;-) ma problemy z myśleniem i nie
    > potrafi sobie przysowić do głowy starej żydowskiej prawdy:
    > To klient banku za to wszystko ZAPŁACI ;-)

    No popatrz, motłochu pisowski, jednak można pisać coś sensownego
    i tego totalnie nie rozumieć.
    Oczywiście że klient banku za wszystko zapłaci.
    Różnica między nami jest jednak jeszcze taka, że to to ty płacisz za moje wisienki.
    I tak jak motłochowi pisowskiemu wydaje ci się, że to jednak inni płacą.

  • 28. Data: 2023-02-08 11:01:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 22:57:56 UTC+1 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Warto było, gdy naliczali punkty za Aiona. Przelewałeś 20000 zł z karty na
    > konto oszczędnościowe w Aionie, a BNP płaciło Ci za to 135 zł. Co miesiąc.
    > Do tego jakieś odsetki na koncie oszczędnościowym.

    A przestali naliczać za aiona?
    Czy aion przestał pozwalać na zasilanie KK?
    A aion to jeszcze istnieje?
    Spadł jak z nieba w celu uniknięcia opłaty rocznej za tą platynę z francuza.

    No ale chyba jednak nie 33zł co miesiąc, ZTCP ten moneyback wypłacają dopiero po 3
    miesiącach.

    > W Citi boję się, że jak zadzwonię z rezygnacją, to mi tę rezygnację przyjmą.
    > Mam u nich kartę bezwarunkowo bezpłatną, więc nie będę kusił losu ;-)

    To załóż drugą, będzie do "zamykania" i moneybacku ;>
    Ja też kiedyś chciałem dołożyć do darmowej platyny jeszcze ten moneyback,
    ale pani chyba wyczuła mój brak zdecydowania i wynegocjowała niezamykanie bez
    dodatkowych bonusów ;>
    Ale podobno jest inna metoda - dzwonisz i nic nie mówisz o zamykaniu, tylko prosisz
    o sprawdzenie, czy dla twojej KK je przygotowana "oferta utrzymaniowa".
    Jak jest to prosisz o włączenie.

    > Po pierwsze, nie płaczę, tylko uprzejmie donoszę :-)
    >
    > A do drugie, jak już kiedyś pisałem na grupie, kartę tę (BNP Visa Platinum),
    > wziąłem z innych powodów niż mamBONUS:
    > - rozliczenie płatności po kursie organizacji bez dodatkowych opłat
    > i prowizji (cały czas rzadkość w przypadku kart kredytowych),

    Ciągle trwa ta "promocja"?
    W sumie to właściwie jedyny powód do trzymania tej KK - bo wydawać dla darmowości
    trzeba jednak sporo.

    > - 4 darmowe wejścia w roku do saloników biznesowych na lotniskach,
    > - dobre (bo darmowe ;-)) ubezpieczenie podróżne.

    To samo ma visa platinum z santandera, na klik dają każdemu, "z ulicy" trzeba mieć
    dochody ponad 10k,
    ale do kliku wystarczy mieć konto z wpływami przez kilka miesięcy.
    A darmowa za 10 pyknięć miesięcznie, liczą się też pyknięcia dodatkowymi (dodatkowe
    bezwarunkowo bezpłatne).

  • 29. Data: 2023-02-08 11:24:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    środa, 8 lutego 2023 o 11:01:50 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A przestali naliczać za aiona?

    Najpierw zmienili sposób naliczania punktów (4 razy mniej), a później
    przestali w ogóle naliczać za Aiona.

    > Czy aion przestał pozwalać na zasilanie KK?
    > A aion to jeszcze istnieje?
    > Spadł jak z nieba w celu uniknięcia opłaty rocznej za tą platynę z francuza.

    Istnieje i pozwala na generowanie 20.000 zł obrotu na miesiąc na karcie,
    jeśli potrzeba.

> [...]

    > o sprawdzenie, czy dla twojej KK je przygotowana "oferta utrzymaniowa".

    Nie chce mi się. Mam już 5 kart kredytowych i gdyby nie to, że 3 z nich są
    bezwarunkowo bezpłatne, to części bym się pozbył.

    > Ciągle trwa ta "promocja"?
    > W sumie to właściwie jedyny powód do trzymania tej KK - bo wydawać dla darmowości
    > trzeba jednak sporo.

    Nadal kursy Visy, bez zmian.

> [...]
    > A darmowa za 10 pyknięć miesięcznie, liczą się też pyknięcia dodatkowymi (dodatkowe

    10 pyknięć na miesiąc vs 4 pyknięcia w Aionie na rok. Wybieram BNP i Aiona.

    Poza tym platynę z Santandera też już mam (w wersji bezwarunkowo bezpłatnej
    - promocja z 2019 roku).

  • 30. Data: 2023-02-08 16:05:21
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 lut 2023 o 23:51, _Master_ pisze:

    > Żona w pracy ma dostęp do kilku kilkunastu tysi DARMOWEGO kredytu.
    > NIEOPROCENTOWANEGO

    > I na co to jest dowód? NA NIC ;-)

    Na to, że masz żonę mądrzejszą od siebie?

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c