    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 8 Feb 2023 02:01:48 -0800 (PST)
    Subject: Re: Koniec mamBONUS
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 22:57:56 UTC+1 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Warto było, gdy naliczali punkty za Aiona. Przelewałeś 20000 zł z karty na
    > konto oszczędnościowe w Aionie, a BNP płaciło Ci za to 135 zł. Co miesiąc.
    > Do tego jakieś odsetki na koncie oszczędnościowym.

    A przestali naliczać za aiona?
    Czy aion przestał pozwalać na zasilanie KK?
    A aion to jeszcze istnieje?
    Spadł jak z nieba w celu uniknięcia opłaty rocznej za tą platynę z francuza.

    No ale chyba jednak nie 33zł co miesiąc, ZTCP ten moneyback wypłacają dopiero po 3
    miesiącach.

    > W Citi boję się, że jak zadzwonię z rezygnacją, to mi tę rezygnację przyjmą.
    > Mam u nich kartę bezwarunkowo bezpłatną, więc nie będę kusił losu ;-)

    To załóż drugą, będzie do "zamykania" i moneybacku ;>
    Ja też kiedyś chciałem dołożyć do darmowej platyny jeszcze ten moneyback,
    ale pani chyba wyczuła mój brak zdecydowania i wynegocjowała niezamykanie bez
    dodatkowych bonusów ;>
    Ale podobno jest inna metoda - dzwonisz i nic nie mówisz o zamykaniu, tylko prosisz
    o sprawdzenie, czy dla twojej KK je przygotowana "oferta utrzymaniowa".
    Jak jest to prosisz o włączenie.

    > Po pierwsze, nie płaczę, tylko uprzejmie donoszę :-)
    >
    > A do drugie, jak już kiedyś pisałem na grupie, kartę tę (BNP Visa Platinum),
    > wziąłem z innych powodów niż mamBONUS:
    > - rozliczenie płatności po kursie organizacji bez dodatkowych opłat
    > i prowizji (cały czas rzadkość w przypadku kart kredytowych),

    Ciągle trwa ta "promocja"?
    W sumie to właściwie jedyny powód do trzymania tej KK - bo wydawać dla darmowości
    trzeba jednak sporo.

    > - 4 darmowe wejścia w roku do saloników biznesowych na lotniskach,
    > - dobre (bo darmowe ;-)) ubezpieczenie podróżne.

    To samo ma visa platinum z santandera, na klik dają każdemu, "z ulicy" trzeba mieć
    dochody ponad 10k,
    ale do kliku wystarczy mieć konto z wpływami przez kilka miesięcy.
    A darmowa za 10 pyknięć miesięcznie, liczą się też pyknięcia dodatkowymi (dodatkowe
    bezwarunkowo bezpłatne).