  • 1. Data: 2023-02-05 21:07:59
    Temat: Koniec mamBONUS
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    BNP Paribas kończy program mamBONUS

    Swego czasu nie był to zły program w wersji dla kart kredytowych - dawał
    zwrot 0,67% wartości obrotu kartą. A jak jeszcze naliczałi punkty za
    doładowanie Aiona to można było nieźle się obłowić.

    Później zmniejszyli zwrot do 0,17%, aż teraz zamykają program całkiwicie.

    https://mambonus.pl/akcje-promocyjne

    =====

    Z dniem 31 marca 2023 roku ulega zakończeniu sprzedaż premiowa ,,Program
    lojalnościowy mamBONUS".

    Zakończenie sprzedaży premiowej ,,Program lojalnościowy mamBONUS" z dniem 31
    marca 2023 roku oznacza, że nie będą naliczane punkty za transakcje wykonane
    poczynając od dnia 1 kwietnia 2023 r.

    Z tytułu transakcji dokonanych do dnia 31 marca 2023 r. włącznie, punkty
    zostaną naliczone na zasadach wynikających z Regulaminu. Naliczone punkty
    pozostają ważne przez okres 3 lat od momentu ich naliczenia i mogą być
    wymieniane na nagrody zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

  • 2. Data: 2023-02-05 23:30:12
    Temat: Re: Koniec mamBONUS
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, co poradzić, dobre się zawsze kończy.
    Dzieki aionowi i platynie mam fajny odkurzacz - a że francuz sam chciał dopłacać, to
    chcącemu nie dzieje się krzywda ;>

  • 3. Data: 2023-02-06 02:21:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Feb 2023 12:07:59 -0800 (PST), Marcin Mokrzycki wrote:
> [...]
    > doładowanie Aiona to można było nieźle się obłowić.
    >
    > Później zmniejszyli zwrot do 0,17%, aż teraz zamykają program całkiwicie.

    Dlugo to trwalo?

    Bo ... prowizja od platnosi kartą, to teraz chyba gdzies kolo 0.7%,
    wiec moze nie doplacali, ale i nie zarabiali.
    Po zmniejszeniu troche zysku jeszcze zostawalo.

    Ale poki nie zarabiali, to skad ta promocja?
    -budowali rynek, bonus sie skonczyl, KK zostaly,
    -znacznie wiecej zarabiaja na odsetkach od zadluzenia?

    J.

  • 4. Data: 2023-02-06 08:18:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 6 lutego 2023 o 02:21:56 UTC+1 J.F napisał(a):

    > Dlugo to trwalo?

    0,17% od połowy grudnia 2021. Wcześniejsze 0,67% chyba przez kilka lat.

    > Bo ... prowizja od platnosi kartą, to teraz chyba gdzies kolo 0.7%,
    > wiec moze nie doplacali, ale i nie zarabiali.
    > Po zmniejszeniu troche zysku jeszcze zostawalo.

    Bank dostaje 0,3%, reszta idzie do operatora terminala i organizacji
    płatniczej.

    > Ale poki nie zarabiali, to skad ta promocja?
    > -budowali rynek, bonus sie skonczyl, KK zostaly,
    > -znacznie wiecej zarabiaja na odsetkach od zadluzenia?

    Obstawiam to drugie.

  • 5. Data: 2023-02-06 13:18:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A jak tam wisienkobiorcy w czasach inflacji?

    Dalej opłaca Wam się babrać w tym GÓWNIE? ;-)

  • 6. Data: 2023-02-06 13:32:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 6 lutego 2023 o 13:18:24 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > A jak tam wisienkobiorcy w czasach inflacji?

    Zabrałeś już żonie kartę, żeby zaoszczędzić 15%?

  • 7. Data: 2023-02-06 18:51:30
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 6 lutego 2023 o 13:18:24 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > A jak tam wisienkobiorcy w czasach inflacji?
    >
    > Dalej opłaca Wam się babrać w tym GÓWNIE? ;-)

    Nie kojarzę, żeby ktoś tu kiedyś pisał o babraniu się w gównie.
    Możesz przybliżyć temat?

  • 8. Data: 2023-02-07 08:03:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-06 o 18:51, Marcin Mokrzycki pisze:
    > Nie kojarzę, żeby ktoś tu kiedyś pisał o babraniu się w gównie.
    > Możesz przybliżyć temat?

    Nowy czy nieuświadomiony? ;-)

    To tak jak z pisem. Motłoch się cieszy z dotacji, tarcz i ulg ale nie
    czyje jak pisiory mu wyciągają jeszcze więcej w podatkach ;-)

  • 9. Data: 2023-02-07 08:08:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Zabrałeś już żonie kartę, żeby zaoszczędzić 15%?

    To wolny kraj. każdy może robić co chce ;-) Można nawet wpłacać na
    ambergoldy ;-)

    Nadzów bankowy nas CHRONI ;-) i nie pozwili aby banki nas podsubywały
    potajemnie albo bezczelnie ŁUPIŁY ;-)

    Ja nadal oszczędzam 15% A Ty?

    PS. Znalazłem sobie ostatnio niszę i dzięki 1 godzinie dziennie
    poświęconego czasu i trochę zdolności manulanych które posiadam ;-)

    Wyciągam na czysto jakieś 700 zł.

    Lepiej wychodzisz za godzinę pracy na wisienkowaniu?

  • 10. Data: 2023-02-07 09:50:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 08:03, _Master_ pisze:

    > Nowy czy nieuświadomiony? ;-)
    >
    > To tak jak z pisem. Motłoch się cieszy z dotacji, tarcz i ulg ale nie
    > czyje jak pisiory mu wyciągają jeszcze więcej w podatkach ;-)

    No niestety tak to z Tobą jest.
    Rzucić nośnym słowem a jak przyjdzie do tłumaczenia,
    to jakieś wykręty. Spadaj trollu!