  • 11. Data: 2023-02-07 10:10:56
    Temat: Re: Koniec mamBONUS
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 09:50, cef pisze:
    > Spadaj trollu!

    Nie musisz odpisywać jak nie chcesz zaglądać do archiwum

    Pytanie jest nieustające.

    Na ile wisienkobiorcy wyceniają swoją roboczogodzinę przy takim
    zarabianiu na życie?

    To może być trudne bo motłoch pisowski ;-) ma problemy z myśleniem i nie
    potrafi sobie przysowić do głowy starej żydowskiej prawdy:
    To klient banku za to wszystko ZAPŁACI ;-)

  • 12. Data: 2023-02-07 10:37:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 08:03:48 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Nowy czy nieuświadomiony? ;-)

    Temat wisienkobrania znam, ale nie wiem czemu w tym kontekście pojawia się
    babranie w gównie. To jakieś twoje fekalne fascynacje czy inny fetysz?

  • 13. Data: 2023-02-07 12:19:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Feb 2023 08:08:33 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Znalazłem sobie ostatnio niszę i dzięki 1 godzinie dziennie
    > poświęconego czasu i trochę zdolności manulanych które posiadam ;-)
    >
    > Wyciągam na czysto jakieś 700 zł.

    Nie sądziłem, że grzebanie w wychodku jest aż tak dochodowe.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2023-02-07 13:14:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 12:19:42 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Nie sądziłem, że grzebanie w wychodku jest aż tak dochodowe.

    Nie dość, że chłopak świetnie zarabia, to i jeszcze żyje zgodnie ze słowami
    Konfucjusza: "Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego
    dnia więcej w Twoim życiu."

  • 15. Data: 2023-02-07 13:34:31
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 07.02.2023 o 13:14, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Nie dość, że chłopak świetnie zarabia, to i jeszcze żyje zgodnie ze słowami
    > Konfucjusza: "Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego
    > dnia więcej w Twoim życiu."

    Nie wiem czy zarabianie minimalne 20zł/h to takie kokosy, bo tak
    wychodzi jak z ih/dziennie ma w miesiąc 700zysku
    (chyba że tyle ma z tej godziny)

  • 16. Data: 2023-02-07 14:13:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 13:34:34 UTC+1 cyklista napisał(a):

    > Nie wiem czy zarabianie minimalne 20zł/h to takie kokosy, bo tak
    > wychodzi jak z ih/dziennie ma w miesiąc 700zysku
    > (chyba że tyle ma z tej godziny)

    W sumie to bez znaczenia, najważniejsze, że chłopak czuje się na tyle
    dowartościowany, że się chwali na grupach dotyczących zupełnie innej
    tematyki.

  • 17. Data: 2023-02-07 22:08:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 5.02.2023 o 21:07, Marcin Mokrzycki pisze:
    > BNP Paribas kończy program mamBONUS
    >
    > Swego czasu nie był to zły program w wersji dla kart kredytowych - dawał
    > zwrot 0,67% wartości obrotu kartą.
    załóżmy że kartą nie płacisz za prąd i gaz, tylko za jedzenie i paliwo.
    wyjdzie 1000zł. z czego 0.67% da oszczędność 6.7złotych na miesiąc. warto?
    Nie w sensie, zeby 6zł chodziło piechotą, ale ja założyłem parę lat temu
    KK w City żeby dostać redmi cośtam, a gdy chciałem zrezygnować, dzwonili
    z propozycją 100cashbacku 10% (Dziesięć procent)na 3 miesiące. To już
    jest 33zł na miesiąc. tak przez parę lat!
    > A jak jeszcze naliczałi punkty za
    > doładowanie Aiona to można było nieźle się obłowić.
    >
    > Później zmniejszyli zwrot do 0,17%, aż teraz zamykają program całkiwicie.
    Ja bym nie płakał, poszedł do innego banku

    ToMasz

  • 18. Data: 2023-02-07 22:29:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 10:10, _Master_ pisze:

    > Nie musisz odpisywać jak nie chcesz zaglądać do archiwum
    >
    > Pytanie jest nieustające.
    >
    > Na ile wisienkobiorcy wyceniają swoją roboczogodzinę przy takim
    > zarabianiu na życie?

    Pytanie było o gówno.
    Nie biegam za wisienkami, ale ostatnio załatwiłem
    sobie dostęp do kredytu kilkadziesiąt tysięcy zł za darmo.
    Nie wiem czy będę musiał skorzystać, ale mam dostęp.
    Taka wisienka warta jest kilka tysięcy.

    > To może być trudne bo motłoch pisowski ;-) ma problemy z myśleniem i nie
    > potrafi sobie przysowić do głowy starej żydowskiej prawdy:
    > To klient banku za to wszystko ZAPŁACI ;-)

    A niektórzy to nawet myślą, że Rząd rozdaje jakieś swoje pieniądze.

  • 19. Data: 2023-02-07 22:57:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 22:08:16 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    > załóżmy że kartą nie płacisz za prąd i gaz, tylko za jedzenie i paliwo.
    > wyjdzie 1000zł. z czego 0.67% da oszczędność 6.7złotych na miesiąc. warto?

    Warto było, gdy naliczali punkty za Aiona. Przelewałeś 20000 zł z karty na
    konto oszczędnościowe w Aionie, a BNP płaciło Ci za to 135 zł. Co miesiąc.
    Do tego jakieś odsetki na koncie oszczędnościowym.

> [...]
    > z propozycją 100cashbacku 10% (Dziesięć procent)na 3 miesiące. To już
    > jest 33zł na miesiąc. tak przez parę lat!

    W Citi boję się, że jak zadzwonię z rezygnacją, to mi tę rezygnację przyjmą.
    Mam u nich kartę bezwarunkowo bezpłatną, więc nie będę kusił losu ;-)

    > Ja bym nie płakał, poszedł do innego banku

    Po pierwsze, nie płaczę, tylko uprzejmie donoszę :-)

    A do drugie, jak już kiedyś pisałem na grupie, kartę tę (BNP Visa Platinum),
    wziąłem z innych powodów niż mamBONUS:
    - rozliczenie płatności po kursie organizacji bez dodatkowych opłat
    i prowizji (cały czas rzadkość w przypadku kart kredytowych),
    - 4 darmowe wejścia w roku do saloników biznesowych na lotniskach,
    - dobre (bo darmowe ;-)) ubezpieczenie podróżne.

    Program lojalnościowy (mamBONUS) był tylko miłym dodatkiem, zwłaszcza że na
    początku dostawało się trochę punktów na start, później w pierwszą rocznicę
    posiadania karty, jakieś bonusy, itp.

  • 20. Data: 2023-02-07 23:35:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O zabłysła gwiazda.

    Pewbie jakiś biznesmen albo bankowiec ;-)