  • Data: 2014-10-29 20:13:55
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/10/2014 19:48, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Szczególnie, gdy użytkownik jest zarejestrowany i środki są
    > widoczne w koncie mBanku? No no, jakos kupy się to nie trzyma.

    Jest gorzej niż myślisz, sprawdzone. To, że widzisz numer telefonu w
    systemie mBanku, nie oznacza że jest zarejestrowany. To oddzielna operacja.
    Fakty:
    Nie doładowałem na czas, numer chciałem odzyskać. Wcześniej musiałem
    zarejestrować listownie i doładować 40 zł. A wcześniej numery z GaduAir
    przeniosłem, ale i to nie było równoznaczne z rejestracją. Stwierdzili,
    że nic nie mają, nawet płaszcza, i co im zrobisz?