  • Data: 2014-10-31 00:02:57
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 15:47:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > W Orange niby drozej, ale
    > a) jest opcja rok waznosci i mozna mniej
    > b) srodki sie kumuluja ... moze sie kiedys przydadza.
    >

    > Ale wydaje sie ze dla tych co korzystaja ponizej tych 9zl/mc, nju na
    > karte z promocja "po wieki" bedzie dobre.

    Ja numeru w mBank Mobile używałem tylko okazjonalnie, jako telefonu
    awaryjnego i teraz tę rolę bardzo dobrze będzie spełniał Klucz Mobile:
    https://www.klucz.net/
    Działa na infrastrukturze Plusa, połączenia w kraju po 18 gr/min, do UE
    po 15 gr/min, w roamingu stawki "unijne", a każde doładowanie rachunku
    (np. za 5 zł) przedłuża ważność konta o rok.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof