  • Data: 2014-10-31 12:30:38
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Chris94 wrote:

    > I WP też chyba zwracało lub zrekompensowało w inny sposób, bo nie
    > pamiętam żeby mi tam jakieś środki przepadły.

    Mają oddać:

    http://www.mbankmobile.pl/#tabs=2

    Zwrot środków

    Po zakończeniu działalności operator dokona zwrotu środków z wykonanych
    doładowań, których klienci nie wykorzystali do 30 listopada 2014 r.
    Klienci, których dotyczy ta sytuacja otrzymają osobny komunikat w tej
    sprawie.

    Ale czy zwrócą, w razie przeniesienia numeru do innego operatora?...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com