  • Data: 2014-10-31 10:10:22
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 09:12:00 +0100, mx napisał(a):

    > Gdzie ty ich wynalazłeś?

    Wygooglałem :)

    > Ceny jak w nju (ale BOK 0 zł, nju 5 zł). Przedłużanie tanie, ale gdzie
    > doładować? Do Teletorium, jak do Citi 100 km. Ruch partnerem, ale
    > doładowań nie widzę.

    Doładowanie zdrapką plusa, a SIM-kartę można kupić na Allegro, wysyłka
    za darmo.

    > Zgarnę po 50 w nju i za chwilę numery tam przenoszę.

    Nie wiem, czy jest sens się w to bawić, przeczytaj dokładnie Regulamin
    tej promocji.
    Poza tym, przenosząc numer trzeba się liczyć z możliwością utraty
    środków zgromadzonych na koncie w mBank Mobile.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof