  • 21. Data: 2021-10-28 12:57:50
    Temat: Re: Koniec Inteligo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 12:13:19 UTC+2 Michał Choromański napisał(a):
    > Oczywiście że jest czego żałować w Intelligo.
    > Możliwość wpłacania i wypłacania gotówki w kasie, nawet bilonu, jako jeden z
    nielicznych jeszcze banków w Polsce. Oczywiście, mam na myśli banki które nie
    okradają klienta podczas próby takiego wpłacania, bo inaczej traci to sens.

    Z ideą Ci się pokićkało.

  • 22. Data: 2021-10-28 13:06:29
    Od: Michał Choromański <m...@g...com>

    czwartek, 28 października 2021 o 12:57:51 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    nielicznych jeszcze banków w Polsce. Oczywiście, mam na myśli banki które nie
    okradają klienta podczas próby takiego wpłacania, bo inaczej traci to sens.
    > Z ideą Ci się pokićkało.

    Nie pokićkało. Sprawdzałem oferty banków.
    https://www.najlepszekonto.pl/konto-inteligo

  • 23. Data: 2021-10-28 13:28:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 13:06:30 UTC+2 Michał Choromański napisał(a):
> [...]
    okradają klienta podczas próby takiego wpłacania, bo inaczej traci to sens.
    > Nie pokićkało. Sprawdzałem oferty banków.

    O, ciekawostka.
    Ma ktoś z tym realne doświadczenia?
    Ja byłem przekonany, że dla inteligo nie ma bezpłatnej kasy w oddziałach skarbonki -
    można ew. wpłacać czy wypłacać za pomocą debetówki (jak najbardziej również w
    oddziale skarbonki), ale to jest płatne.
    Może źle zinterpretowałem TOiP - i może rzeczywiście jeśli nie ma pozycji
    "wpłata/wypłata w oddziale PKO" to jest to darmowe?
    Tym bardziej, że w części "firmowej" TOiP jest pozycja "wpłata w oddziale PKO" (ale
    "wypłaty" nie ma - też darmowa?)...

    Inna sprawa jak bardzo "atrakcyjna" jest oferta kasowa w skarbonce, wojującej z
    żubrem o palmę pierwszeństwa w kolejkach emerytów ;>

  • 24. Data: 2021-10-28 14:34:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 19:43:14 +0200, cef wrote:
    > Dzwonił do mnie dziś konsultant proponując
    > przejście z rachunkiem firmowym Inteligo do PKO BP,
    > bo Inteligo mają wygaszać w przyszłym roku.
    > Firmowe to mi zwisa, bo i tak miałem zamknąć, ale likwidują całość-
    > konta indywidualne też.
    >
    > Czy to znajduje gdzieś potwierdzenie, że PKO BP będzie
    > likwidował swój najlepszy produkt?
    >
    > Czy tylko konsultant bajerował, żeby kupić klienta?

    Pewnie taki byl glowny powod :-)

    Google znajduje
    https://www.cashless.pl/10451-kiedy-koniec-inteligo

    to byl sierpien, moze juz sa jakies decyzje.

    A najlepszy produkt ... wady mial, a z kolei dla banku ... przychody
    wazne, a nie wady :-)

    P.S. Poprzedniu news byl taki
    https://prnews.pl/czy-to-juz-koniec-inteligo-67919

    i co - 16 lat minelo ...

    J.

  • 25. Data: 2021-10-28 17:29:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 02:51:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    bank dobrze wie i z tego korzysta.

    > To pytanie zadaj sam sobie - w końcu inteligo to Twój główny bank.
    > Dla mnie tylko backup.
    > Jeśli PKO po przeniesieniu do "dużej skarbonki" zapewni, że pozostaną numery kont,
    to pewnie sporo się skusi.
    > Tym bardziej, że zapewne albo pozostaną te same warunki ("typ konta:
    > dawne inteligo") - a nawet jak nie, to i tak dla wielu w "dużej"
    > skarbonce będą lepsze - bo nie będą musieli dodawać do 100, a tylko
    > do 5.

    Chodzi o warunek darmowej karty ?

    No wlasnie - warunki musza byc podobne, tzn konto prawie darmowe :-)

    Numer konta ... inny, to bylby pewien klopot, ale przenosiny do innego
    banku, to raczej wiekszy klopot.
    Tylko czemu nie mialyby numery zostac.

    Wiekszym problemem dla klientow moglaby byc zmiana ST i apek ... ale
    apka to juz teraz jedna ?

    > A jeśli nie - to jeśli już ktoś jest w inteligo, to się trochę zna,
    > inaczej by tam nie trafił, bo to nie takie proste (np. trzeba
    > zwalczyć obowiązek zamówienia debetówki). I taki ktoś problemu z
    > przejściem do mBąka, citka czy nawet santandera (choć ten ofertą
    > aktualną aż tak nie kusi) mieć nie będzie.

    Zawsze to jakis klopot, wiec jakby bank pisemko przyslal, ze zmienia
    numer konta, to pewnie wielu by sie pogodzilo.
    Ale przeciez nie ma powodu zmieniac.

    J.

  • 26. Data: 2021-10-30 18:26:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    > mBąk też mocno je pousuwał.
    > A santander ma te wku*jące kręcące się kółka na tzw. "pulpicie".
    > I jakiś debil od chowania wszystkiego, fan klikania, schował "wszystkie produkty",
    które pokazują się migusiem, pod "finanse" - i nie da się do nich wejść nie
    przechodząc przez ten nieszczęsny "pulpit" (chyba że sobie ręcznie wpiszesz w pasek
    adresu).

    Do mBanku przestałem zaglądać i go używać gdy interfejs mnie zniechęcił.
    Santandera używałem stale, choć tylko praktycznie klikam stamtąd
    przelewy i nic więcej nie robię, ale jest czytelnie (może się
    przyzwyczaiłem)

    wiśnie na start i rok ubezpieczenia.
    >>> citi (choć mogą się zwinąć) darmowe bez warunków, choć tylko 4 wypłaty z
    bankomatu dowolnego w miesiącu.

    > Do wpływów wystarczy ping-pong - bez problemu jeszcze drugie bezpłatne konto
    zorganizujesz.
    > Do tego ten ping-pong wystarcza, żeby po 3-6 miesiącach dostać propozycje KO czy KK
    na 50k - i ten klik naprawdę działa - wszystko przetestowane.

    Ale nie potrzebuję organizować żadnych ping-pongów - chętniej zapłacę
    nawet za święty spokój.

    > Więc może przemyśl zmianę banku do KK - znajdę Ci lepszą niż w milku (tzn. milkową
    możesz zostawić, jak chcesz) - choćby w santanderze albo we francuzie (bnp paribas)
    czy w citi ;)

    Czym się może różnić oferta KK? Że inna niby jest lepsza.
    Karta, którą płacę tak samo jak inną- nie myślisz chyba, że będę latał
    po sklepach, bo gdzieś jest jakiś moneyback. Mam znośny limit, z kredytu
    nie korzystam

  • 27. Data: 2021-11-03 12:47:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 października 2021 o 18:26:28 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    > Santandera używałem stale, choć tylko praktycznie klikam stamtąd
    > przelewy i nic więcej nie robię, ale jest czytelnie (może się

    mBąk mocno zmienił ST od czasu pasiakowo-łowickiej rewolucji.
    Daleki jest od polecania go, ale skoro inteligo ma się zwinąć, a mBąka i tak masz, to
    zajrzyj w wolnej chwili.
    A co właściwie jeszcze można robić w ST poza zlecaniem przelewów? Ew. od czasu do
    czasku wyklikać KK ;>
    A nie ma gorszej kary dla banku - np. za buraczany ST - jak robić z niego przelewy,
    bo bank przecież za to płaci ;>

> [...]
    KK na 50k - i ten klik naprawdę działa - wszystko przetestowane.
    > Ale nie potrzebuję organizować żadnych ping-pongów - chętniej zapłacę

    No to nikt nie broni płacić - ale w takim razie możesz mieć konto wszędzie ;>
    Oczywiście poza likwidowanym inteligo...
    Ja zaś pokazuję, jak łatwo można nie płacić za konto, które daje nieco/sporo więcej
    niż inne "bezpłatne z gwiazdką".
    W mille - wystarczy raz na zawsze rozwiązać problem ustawiają zlecenie stałe - w
    milku oraz w drugim banku - i załatwione, co miesiąc 14zł zostaje w kieszeni - za
    kilka kliknięć.

> [...]
    > Karta, którą płacę tak samo jak inną- nie myślisz chyba, że będę latał
    > po sklepach, bo gdzieś jest jakiś moneyback. Mam znośny limit, z kredytu

    Latać nie musisz "gdzieś" - a po prostu płacić jak płaciłeś.
    W santanderze znów jest promo dla kart visa - silver lub platinum.
    Do 600zł=12 (miesięcy)*50zł (max. moneyback miesięcznie) moneybacku 1% WSZĘDZIE,
    50zł za wyrobienie karty dodatkowej (transakcje dodatkową też liczą się do
    moneyback),
    50zł za przelew z karty na min. 1k (ale to chyba jest równe prowizji, więc bez
    sensu).
    Do tego rok bezpłatności, a potem za 10 pyk/mc (liczą się też transakcje dodatkową).
    Zaś w wersji platinum dodatkowo ubezpieczenia - podróżne, assistance (w tym domowa
    wizyta lekarza) - oraz priority pass.
    Więc tu masz kilka stówek za kilka kliknięć - skoro masz santander z wpływami, to
    prawie na bank masz ofertę "na klik" i to pewnie na sporo więcej niż 10k (minimalny
    limit na platynę).
    A potem jak chcesz zamknąć platynę to oferują kolejny moneyback ;>

    No ale marudnego nie zachęcisz ani stówkami ani tysiącami ;>

  • 28. Data: 2021-11-03 14:16:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

> [...]
    >A nie ma gorszej kary dla banku - np. za buraczany ST - jak robić z
    >niego przelewy, bo bank przecież za to płaci ;>

    Jak bank to wie, to bedzie trudno zrobic przelew, za to bardzo latwo
    poprosic o kredyt :-)

    > Czym się może różnić oferta KK? Że inna niby jest lepsza.

    P.S. Dobrze, ze przypomnieliscie - czas sprawdzic oplata za
    przedluzenie KK w mbanku.

> [...]
    >W santanderze znów jest promo dla kart visa - silver lub platinum.
    >Do 600zł=12 (miesięcy)*50zł (max. moneyback miesięcznie) moneybacku

    A to moze nie bede sprawdzal, tylko zamkne :-)

> [...]
    >więc bez sensu).
    >Do tego rok bezpłatności, a potem za 10 pyk/mc (liczą się też

    Duzo liczenia. Ale za rok ... moge zamknac :-)

    J.

  • 29. Data: 2021-11-03 19:24:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No ale marudnego nie zachęcisz ani stówkami ani tysiącami ;>

    Tak właśnie jest w moim przypadku.

  • 30. Data: 2021-12-09 20:36:10
    Od: Paweł Kowal <p...@g...com>

    citi ma w miare fajną ofertę: darmowe bez dodatkowych wymagań, darmowe wszystkie
    wpłatomaty i 3 przelewy ekspresowe w m-cu. Aplikacja niestety troche siermiężna
    https://www.bank-ranking.pl/citikonto-w-citi-handlow
    y-analiza-opinie