  • 1. Data: 2021-10-27 19:43:14
    Temat: Koniec Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    Dzwonił do mnie dziś konsultant proponując
    przejście z rachunkiem firmowym Inteligo do PKO BP,
    bo Inteligo mają wygaszać w przyszłym roku.
    Firmowe to mi zwisa, bo i tak miałem zamknąć, ale likwidują całość-
    konta indywidualne też.

    Czy to znajduje gdzieś potwierdzenie, że PKO BP będzie
    likwidował swój najlepszy produkt?

    Czy tylko konsultant bajerował, żeby kupić klienta?

  • 2. Data: 2021-10-27 20:15:23
    Temat: Re: Koniec Inteligo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 19:43:16 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy to znajduje gdzieś potwierdzenie, że PKO BP będzie
    > likwidował swój najlepszy produkt?
    >
    > Czy tylko konsultant bajerował, żeby kupić klienta?

    "Najlepsze" nie znaczy "dobre" - jednooki jest królem ślepców.
    Czego w fizolskim inteligo będziesz tak żałował?
    Zniknięcie igo już od dawna było kwestią czasu.

  • 3. Data: 2021-10-27 20:37:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > "Najlepsze" nie znaczy "dobre" - jednooki jest królem ślepców.
    > Czego w fizolskim inteligo będziesz tak żałował?
    > Zniknięcie igo już od dawna było kwestią czasu.

    Choćby taryfy. Jak się nie weźmie karty to można mieć konto za darmo.
    Można mieć bezwarunkowo darmowe konto w PKOBP?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2021-10-27 21:32:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 20:40:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Choćby taryfy. Jak się nie weźmie karty to można mieć konto za darmo.
    > Można mieć bezwarunkowo darmowe konto w PKOBP?

    A po co komu konto akurat w skarbonce?
    Są inne banki, gdzie można mieć darmowe, nawet z kartą, a nawet jak bez karty to np.
    wszystkie bankomaty bezpłatne blikiem (choć i blik to nędza - breaking news z mBąka
    "już niedługo będziesz mógł zapłacić blikiem aż 10 razy dziennie" - choć w sumie na
    KK santandera mam max. 30 dziennie - no ale to nie 5) a nie tylko skarbonka i wbk.

    Teraz w skarbonce można mieć konto z kartą darmowe za 5 pyk/mc - ale nie wiem, czy
    bez karty nadal płatne.

    Oczywiście należy żałować ogólnie - mniejszy wybór i konkurencja zawsze są dla
    klienta złe - ale żeby czegoś szczególnie...
    Może jedynie "niemodernizowanego" ST.

    A zbliżające się zamknięcie można było poznać po wiosennej akcji likwidacji martwych
    kont, która i mnie dotknęła po latach bezproblemowego trzymania jako pusty backup
    (przez chwilę byli jeszcze przydatni z mojeID, ale teraz mam to już w min. 3
    bankach).

  • 5. Data: 2021-10-27 21:44:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A po co komu konto akurat w skarbonce?
    Po nic. Pytałeś czego można żałować, to odpowiedziałem. Pamiętaj też o
    tym, że są koszty
    przeniesienia (trzeba zalożyć nowe konto, zamknąć stare, wykreślić z
    miejsc w których było podane (choć w przypadku OF to ma mniejsze
    znaczenie). Nie każdemu się chce).

    > Są inne banki, gdzie można mieć darmowe, nawet z kartą, a nawet jak
    Wymień. [1]

    KJ

    [1] przypominam, że mi nie zależało na karcie, ale skoro napierasz ...
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2021-10-27 22:18:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "Najlepsze" nie znaczy "dobre" - jednooki jest królem ślepców.
    > Czego w fizolskim inteligo będziesz tak żałował?

    Bardzo odpowiada mi interfejs.
    Miałem konta w prawie każdym banku i ten uważam,
    jest najbardziej intuicyjny (przynajmniej dla mnie)
    Posiada również funkcję blokady środków pod
    przelewy przyszłe, co jest znakomitą funkcjonalnością -
    niespotykaną gdzie indziej.
    Poza tym jest dla mnie bezkosztowy, bo te 100zł czy kilka transakcji i
    tak robię.
    No i bankomat w razie czego mam pod domem - a jeśłi nawet potrzebuję
    gdzieś indziej, to największa szansa, że trafię właśnie na bankomat tego
    banku.

    Ja - jednooki - nie widzę nic lepszego.

  • 7. Data: 2021-10-27 22:19:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 21:49:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia (trzeba zalożyć nowe konto, zamknąć stare, wykreślić z
    > miejsc w których było podane (choć w przypadku OF to ma mniejsze

    To, że się nie chce - bo są np. pracodawcy, gdzie zmiana konta to kłopot - to bank
    dobrze wie i z tego korzysta.
    Ja pytałem, po co komu konto w skarbonce w sensie pozytywnym.

    > Wymień. [1]

    Znów?
    Z debetówką:
    - citi
    - aion (OK, bez promo tylko HCE)
    - kantor aliora
    - N26

    Bez debetówki
    - mBąk (debetówka za 1 pyk/mc)

  • 8. Data: 2021-10-27 22:22:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    [...]
    > Posiada również funkcję blokady środków pod
    > przelewy przyszłe, co jest znakomitą funkcjonalnością -
    > niespotykaną gdzie indziej.
    mBank też ma.
    KJ

  • 9. Data: 2021-10-27 22:26:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 22:19:04 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    > No i bankomat w razie czego mam pod domem - a jeśłi nawet potrzebuję
    > gdzieś indziej, to największa szansa, że trafię właśnie na bankomat tego

    Cóż, ST igo jest jakie jest tylko dlatego, że idzie na odstrzał i dlatego go nie
    "zmodernizowali".
    Takie czasy.
    Blokady pod przyszłe przelewy są też w mille.
    Może więc mille?
    Konto z kartą i wszystkie bankomaty darmowe za 1k wpływu i 1 pyk na miesiąc. Plus
    wiśnie na start i rok ubezpieczenia.
    citi (choć mogą się zwinąć) darmowe bez warunków, choć tylko 4 wypłaty z bankomatu
    dowolnego w miesiącu.

  • 10. Data: 2021-10-27 22:28:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > To, że się nie chce - bo są np. pracodawcy, gdzie zmiana konta to kłopot - to bank
    dobrze wie i z tego korzysta.
    > Ja pytałem, po co komu konto w skarbonce w sensie pozytywnym.

    A gdzie trafią Ci z inteligo? Do mbanku? A może do santandera?

    > Znów?
    > Z debetówką:
    > - citi -

    umknęło mi. punkt dla Ciebie, choć system internetowy beznadziejny.

    > - aion (OK, bez promo tylko HCE)
    Sam widzisz - odpada.

    > - kantor aliora
    O tym juz dyskutowaliśmy - nie pamiętam czego mu brakowało (zleceń
    stałych? przelewów przyszłych?)

    > - N26
    I oni prowadzą złotowki? Obsługuje sie to bez aplikacji?

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/