  • 11. Data: 2003-08-20 08:06:10
    Temat: Re: Komunizm w bankowości pełną gębą !!!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Szemek" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhv2ih$snj$1@news.onet.pl...

    > Proponuję wysłać opis tej sytuacji na adres: s...@p...pl
    > Nie dla własnej prywaty - ale w interesie innych klientów _trzeba_ tak
    > reagować.

    Właśnie tak chciałem napisać.

    O dziwo ten adres działa naprawdę dobrze !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 12. Data: 2003-08-20 09:07:16
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Szemek napisał:
    > Użytkownik "r...@p...onet.pl" <r...@W...onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:0f0e.000008e4.3f425ed5@newsgate.onet.pl...
    > [ciach]
    >
    > Proponuję wysłać opis tej sytuacji na adres: s...@p...pl
    > Nie dla własnej prywaty - ale w interesie innych klientów _trzeba_ tak
    > reagować.

    Popieram w 100%. Czyli: po pierwsze w miare mozliwosci uzywac kanalow
    automatycznych, a po drugie stanowczo reagowac na chamstwo i brak
    kompetencji - nie kazdy ma mozliwosc korzystania z kanalow
    automatycznych, a jesli cos ma szanse zmienic sie na lepsze, to bedzie
    to dla naszego wspolnego dobra. Jesli nikt nie bedzie reagowal, ludziom
    moze utrwalic sie bledne przekonanie ze taki stan jest normalny, czyli
    bedzie to posrednio wina tych ktorzy nie reaguja.

    Miko

  • 13. Data: 2003-08-20 09:43:24
    Od: "" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Proponuję wysłać opis tej sytuacji na  adres: s...@p...pl
    > Nie dla własnej prywaty - ale w interesie innych klientów _trzeba_ tak

    Nieomieszkalem na powyzszy adres wyslac mojego tekstu - jak dotad zero odzewu.
    Natomiast z PKO/CS - jak najbardziej - tu reakcja byla natychmiastowa.

    Ja rowniez nie jestem zadny glow ale to co sie stalo przechodzi ludzkie
    pojecie. Juz nie brak kompetencji tak razie ale "totalne olewstwo".

    --
    pzdr rafal

  • 14. Data: 2003-08-20 09:43:56
    Od: "" <r...@p...onet.pl>

  • 15. Data: 2003-08-20 09:47:38
    Od: "" <r...@p...onet.pl>

    > Po co chodzić po bankach. ZAKLADAM KONTO INTERNETOWE, NP. W MbANKU CZY
    iNTELIGO
    > I KUPUJĘ SOBIE  LUB KONWERTUJĘ FUNDUSZE INWESTYCYJNE, ,  NP pko/cs

    Sam sie sobie dziwie. Mam konto w mBanku, inteligo , w moim PEKAO SA nie bylem
    juz kilka lat (odkad jest mBanku) i nie wiem co mi strzelilo pojsc do banku -
    oazy archaicznej postawy wobec klienta. Juz podjalem kroki by
    nastepne "manewry" na funduszach wykonywac wlasnie przez mBank- milo,
    sympatycznie, w kapciach i bez udzialu "doradcow bankowych"
    pzdr rafal

  • 16. Data: 2003-08-20 13:19:20
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    IMHO - trzeba sie po prostu (jak to tylko mozliwe) trzymac zdala od
    wszelkich 'instytucji' , ktore maja w nazwie:
    - Polski
    - Narodowy
    - Krajowy

    Oczywiscie nie uciekniemy od NFZ, ale zawsze warto probowac :)
    Pozdrowionka w walce z komunistycznymi molochami... Zachecam do uzywania
    internetowych bankow - jak u mnie mBank od ponad 2 lat bez problemu :)

    Pozdrowionka!
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 17. Data: 2003-08-20 15:55:16
    Od: "Szemek" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szemek" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie tak chciałem napisać.

    To fajnie, że nie jestem jedyny. Dzięki Wam nie czuję się już jak jakiś Don
    Kichot ;)

    Szemek

  • 18. Data: 2003-08-21 11:16:16
    Od: "" <r...@p...onet.pl>

    wyslalem i tam - zero reakcji natomiast w PKO/CS bardzo sie przejeli i sprawe
    rozwiazuja.
    pozdr
    rafal

  • 19. Data: 2003-08-21 12:43:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wyslalem i tam - zero reakcji natomiast w PKO/CS bardzo sie przejeli i
    sprawe
    > rozwiazuja.

    Daj im trochę czasu. Jak w ciągu 14 dni nie będzie odpowiedzi to wyślij
    jeszcze raz. Też mi się kilka razy zdarzyło, że zgubili. Ale jak już się za
    coś wezmą to robią konkretnie.

  • 20. Data: 2003-08-21 14:05:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "r...@p...onet.pl" <r...@W...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:0f0e.000008e4.3f425ed5@newsgate.onet.pl...
    > w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 1 ) w celu konwersji jednostek
    > uczestnictwa w funduszu obligacji PKO/Credit Suisse do funduszu akcji.

    Liczysz, że zarobisz ?????
    Może warto było zrezygnować????
    Mniej byś stracił:-(