eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunizm w bankowości pełną gębą !!! › Re: Komunizm w bankowości pełną gębą !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: "" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komunizm w bankowości pełną gębą !!!
    Date: 20 Aug 2003 11:43:56 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <bhv2ih$snj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1061372636 29913 192.168.240.245 (20 Aug 2003 09:43:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Aug 2003 09:43:56 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 80.50.109.54, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:256257
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "r...@p...onet.pl" <r...@W...onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:0f0e.000008e4.3f425ed5@newsgate.onet.pl...
    > [ciach]
    >
    > Proponuję wysłać opis tej sytuacji na  adres: s...@p...pl
    > Nie dla własnej prywaty - ale w interesie innych klientów _trzeba_ tak
    > reagować.


    Nieomieszkalem na powyzszy adres wyslac mojego tekstu - jak dotad zero odzewu.
    Natomiast z PKO/CS - jak najbardziej - tu reakcja byla natychmiastowa.

    Ja rowniez nie jestem zadny glow ale to co sie stalo przechodzi ludzkie
    pojecie. Juz nie brak kompetencji tak razie ale "totalne olewstwo".

    >
    > Sam wysłałem w lipcu krótki opis poziomu obsługi klienta w moim (byłym)
    > oddziale. Nazajutrz odpisali, że się sprawą zajmują. Po 5 dniach otrzymałem
    > pismo od dyrektora oddziału z wyjaśnieniem "co było nie tak", zapowiedzią
    > przywołania odpowiedzialnych pracowników do porządku ("konsekwencje
    > służbowe")  i przeprosinami.
    >
    > Myślę, że warto było. Może inni klienci odczują chociaż minimalną poprawę
    > standartu obsługi. A ja się od tej pory obsługuję sam (Intelligo+mBank).

    --
    pzdr rafal

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1