  • 1. Data: 2003-08-19 17:48:18
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "Marcin Kietrys" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Chce sobie kupic mieszkanie i oczywiscie musze dac zarobic naszym kochanym
    banka.
    Mam oferte z BZWBK ale czytają wasze uwagi chyba pojdzie do kosza.
    Czy moglibyscie mi pomoc i podpowieziec z jakiego banku skorzystac zeby bol
    byl jak najmniejszy.
    Pozdroiwenia

  • 2. Data: 2003-08-19 21:57:30
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Kietrys napisal/a:
> [...]
    > Mam oferte z BZWBK ale czytają wasze uwagi chyba pojdzie do kosza.
    > Czy moglibyscie mi pomoc i podpowieziec z jakiego banku skorzystac

    zdania są jak zwykle podzielone, zresztą jest wiele kryteriów, wg których
    można szukac "najlepszego". Napisz może:
    - jaka jest wartość inwestycji (przynajmniej rząd wielkości)
    - ile % z tego to własne środki
    - na ile lat chcesz brać kredyt
    - czy wolisz PLN czy walutę
    - czy bardzo sobie cenisz możliwość wcześniejszego nadpłacania

    itp., itd...

    (możesz się znaleźć w sytuacji [nie życzę], że najlepszy będzie ten, który
    najszybciej podejmie decyzję)

    Zbig