  • Data: 2002-11-19 07:49:42
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Spoko - ma prawo jesli nie moze ustalic gdzie jestes - opisywany byl
    ostanio
    > przypadek gdzie babcia poszla siedziec za alimenty wnuczka.... ;)

    Alimenty to jest wyjątek, bo tu liczy się dobro dziecka itd.
    Chociaż zupełnie nie rozumiem, dlaczego w takim razie nie ściąga się
    alimentów od rodziny drugiego rodzica.

    > W koncu poszli po rozum do glowy z egzekucja - uwazaj bo komornik moze za
    > egzekucje wziasc wiecej niz mandat..

    Z doświadczenia:
    mandat 100 zł ściągnięty przez komornika po 2 latach kosztował mnie 114 zł,
    te same 100 zł przez ostatnie 2 lata na koncie w banku zarobiło dla mnie
    ok.20 zł, czyli jestem do przodu 6+ew.koszt przelewu. Szkoda, że przy
    obecnych stopach (mamy nawiązanie do tematu grupy :-) ) już by nie było tak
    fajnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański