  • Data: 2002-11-19 20:41:42
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz wierzytelnosci tez mozna dziedziczyc :))
    > A poza tym w niektorych wypadkach za zobowiazania odpowiada rodzina - czasem
    > nawet dalsza , zona , konkubina i inni - dlatego pozyczkami zajamuje sie teraz
    > wiele firm i daja kase prawie kazdemu bo od prawie kazdego da sie ja sciagnac
    +
    > koszty egzekucji + karna oplaty i odsetki...

    Chwila czy unas uległo zmianie prawo.
    Kiedyś nie można było ruszyć majątku bandyty bo przepisał na żonę
    (rozdzielność majątkowa) mimo iż pochodził z przestępstwa ,
    a teraz można cierpieć za grzechy osób trzecich (niezależnie od
    tego czy jest to bliska koligacja czy osoba nieznana).

    > Gorzej jak zarzadja karnych odsetek (ustawowych ) wtedy konkurencji w stosunku
    > do lakaty moze nie byc :)

    W tej sytuacji to banki są fer bo aby dostać kredyt zgodę musi wyrazić
    współmałżonek (mimo że prawnie już dawniej odpowiadał za długi żony/męża).

    Bartek I.