  • Data: 2002-11-22 10:10:30
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:02111808531979@polnews.pl...
    > Mam problem. Może ktos z szanownych grupowiczów coś mi doradzi.
    [ciach]
    > Moje pytanie: co zrobić?
    [ciach]

    Wyjscia sa dwa:
    a) proste - zadzwon do komornika zaplac mandat i powiedz, zeby uchylil
    zajecia.
    b) bardziej skomplikowane
    Naleznosci Skarbu Panstwa egzekwowane sa w trybie przepisow ustawy z dnia 17
    czerwca 1966 r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji (t. jedn. Dz. U.
    z 2002 r., Nr 110, poz. 968 - tekst bez trudu odnajdziesz na
    www.abc.com.pl). Stosownie do art. 33 pkt 4) powyzszej ustawy podstawa
    zarzutu w sprawie prowadzenia egzekucji administracyjnej moze byc blad
    (pozdrawiam :-) co do osoby zobowiazanego. Na podstawie przedstawionych
    przez Ciebie okolicznosci, wynika, iz z taka sytuacja mamy miejsce - w
    istocie komornik skarbowy prowadzi egzekucje przeciwko Twojej Matce, ktora
    nie jest dluznikiem skarbowym. Zarzut zglasza sie do organu
    administracyjnego - ktorym prawdopodobnie jest Naczelnik Urzedu Skarbowego.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz