  • Data: 2002-11-18 22:52:22
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Czyli jeżeli mieszkam z narzeczoną, oboje jesteśmy zameldowani pod
    > jednym adresem, a ona narobi długów, to komornik może przyjść i zabrać
    > moje TV, sprzeęt stereo, moje meble i mojego psa, tak?
    > I jeszcze wyjaśnienie, już trzecie: nie chodzi mi o uniknięcie
    > płatności (już dwa razy o tym pisałem), tylko o uniknięcie łażenia po
    > pocztach czy bankach z mandatem. Chcę, zeby odebrał to US przy
    > rozliczeniu rocznym podatku PIT,

    Człowieku, zapłać ten mandat i nie gadaj o tym ile byś się musiał
    nachodzić. Ddoatkowo polecam mbank - zapłacisz z domu darmowym przelewem -
    co by wątek nie był OT.
    P.S. Jeżeli dostałeś mandat to pewnie jeszcze stwarzasz zagrożenie na
    drodze - fuj...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer