  • Data: 2002-11-18 19:37:05
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc. Tak naprawdę (niezależnie od tego
    jak wielkim jestem grzesznikiem i czy jakąkolwiek wine ponosi za to moja
    szanowna rodzicielka) już w tej chwili interesuje mnie głównie jedna sprawa:
    dlaczego ten komornik po prostu nie wyśle mi jakiegoś listu poleconego na mój
    aktualny adres? Ja bym tak zrobił. Po co nęka moją biedną matkę, zamiast
    zwyczajnie zgłosić się do mnie?
    Być może nie potrafi ustalić mojego adresu. Ale czy to oznacza, że nie mozna
    znależć w Polsce obywatela? Jeżeli tak, to może w ogóle każdy z nas mógłby
    przestać płacić podatki, przemieszczać się z miasta do miasta, legalnie
    wszedzie mieszkać i żyć sobie spokojnie...
    Acha, zapomniałem wspomnieć, że ten komornik nawet nie spytał matki o mój
    obecny adres. A wystarczyło spytać i zabrać te 200 PLN przez US, jak to zwykle
    w moim przypadku bywało...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl