  • 81. Data: 2009-01-06 09:34:39
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjt6gq$9or$1@opal.futuro.pl...
    > To dlaczego "nie przepuszcza" nikomu idacemu ?

    znaczy jak? biją go i zabierają mu kasę siła?

    --
    pozdr
    P.

  • 82. Data: 2009-01-06 09:36:53
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba powinieneś wytłumaczyć : przed chwilą napisałeś "Będąć w szpitalach,
    > miałem wiele okazji, aby nalepić na znajdująym się tam sprzęcie nalepkę z
    > nazwą swojej firmy" - zapewne masz spore "doświadczenia" i może czas aby
    > je ujawnić?

    Proponuję doczytać tamten tekst do końca.
    Wyrywanie z kontekstu to Twoja specjalność?

  • 83. Data: 2009-01-06 09:53:57
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie przed takimi oskarżeniami ostatni (lub przedostatni - nie
    > pamietam) taki koncert odbył się przy zgodzie uczestników na całkowity
    > zakaz spożywania alkoholu w obszarze miasteczka, nad którym nadzór
    > sprawował WOŚP.

    Pleciesz bzdury.
    Najzwyklejsze, wyssane z palca bzdury.
    Nigdy nic takiego nie miało miejsca.
    A gdyby kiedyś Owsiakowi przyszła taka myśl do głowy, to 95% tych ludzi w
    ogóle by tam nie pojechało.
    Nie mieliby po co.

    > Więc powtarzasz argumenty rodem z Radia Maryja - a przyczyny nagonki
    > kościelnej są proste - konkurencja

    Nie. To Ty powtarzasz argumenty rodem z GW.
    Jeśli chcesz wiedzieć jak jest tam naprawdę, pojedź i zobacz.
    Uprzedzając pytania - tak, byłem i widziałem. Nie tylko na ostatnim i
    przedostatnim.

  • 84. Data: 2009-01-06 09:54:32
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > Jeden z moich znajomych w dzien zbiorki siedzi caly dzien w domu, bo nie
    > potrafi odmawiac a nie lubi byc zaczepiany. Drugi sobie serduszko wycina i
    > przyczepia do plaszcza aby pokazac, ze on "juz wrzucil" chociaz wcale nie
    > wrzucil.

    To naprawdę byli tylko "znajomi" czy pisałeś o sobie? Jestem pewien, że
    znasz to jednak z autopsji...
    :)
    Mój synek leżał przez 3 tygodnie w inkubatorze ufundowanym przez WOŚP. Być
    może jakby WOŚP nie kupił tego inkubatora znalazłyby się pieniądze państwa
    żeby go kupić. Ale wolałbym tego nie sprawdzać na swoim synku bo mogłoby się
    okazać, że akurat na ten inkubator zbrakło .

    Te 20mld budżetu ministerstwa zdrowia niestety w połowie jest po prostu
    marnowane a pozostała część jest źle wydawana. I potem jeszcze biskup
    ministrowi będzie mówił jak ma wydać tą kasę żeby ludzie nie grzeszyli. Czy
    ja żyje w państwie kościelnym żeby Państwo ustawowo zabraniało mi grzeszyć?
    Skoro biskupi są takimi debilami i wymyślają nowe grzechy to niech się kiszą
    we własnym sosie wraz z toruńskimi moherami bo ja sobie już odpuściłem to
    towarzystwo.

    --
    pozdr
    P.

  • 85. Data: 2009-01-06 09:59:32
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że przypadek Enronu, międzynarodowego koncernu o skomplikowanej
    > strukturze kapitałowej mam uważać za dowód na nierzetelność sprawozdania
    > niewielkiej fundacji stosującej uproszczoną księgowość?

    Niewielkiej fundacji? Jak to??
    Przecież to dzięki niej ratuje się tysiące dzieci. W szpitalach cała masz
    sprzętu, na który nie stać wielkiego NFZ, itp. itd.

    Ale OK, przyjmijmy że jest to niewielka fundacja.
    Czy to implikuje pewność całkowitej przejrzystości sprawozdań?
    W takim razie chcę zobaczyć dokładne rozbicie największej pozycji RZiS.

    > Gdybyś nie poprzestał na pierwszej stronie to nie musiałbyś opierać się na
    > mniemaniach

    Rozumiem, że Ty nie poprzestałeś.
    W takim razie oświeć mnie.

    > Ahaaa... Juras nie bierze

    A gdzie ja to napisałem?

  • 86. Data: 2009-01-06 10:23:50
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    1. Sprawozdanie_2007 &#8211; str. 33 &#8211; wynagrodzenia za 2007 r. dla członków
    zarządu (1 etat) = 119.935 + 6.850 premia. = 126.785 zł

    To jest ciekawsze:

    Sprawozdanie_2007 &#8211; Organizacja koncertu Przystanku Woodstock &#8211;
    2.154.646,05

    D.

  • 87. Data: 2009-01-06 10:58:35
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > 1. Sprawozdanie_2007 &#8211; str. 33 &#8211; wynagrodzenia za 2007 r. dla członków
    > zarządu (1 etat) = 119.935 + 6.850 premia. = 126.785 zł

    Nie wiadomo czy to wynagrodzenie Pana Owsiaka, równie dobrze może być
    jego żony albo trzeciego członka zarządu, albo nawet ich wszystkich.
    No ale to nieważne, przecież powinni pracować za darmo.

    > To jest ciekawsze:
    >
    > Sprawozdanie_2007 &#8211; Organizacja koncertu Przystanku Woodstock &#8211;
    2.154.646,05
    > zł

    Byłem pewien, że Cię to zainteresuje. ;-)
    To zobacz jeszcze inne ciekawe pozycje:
    - koszty organizacji XV Finału: 1.058.275,32 zł

    A najciekawsze jest:
    "Fundacja nabyła jednostki uczestnictwa",
    W bilansie jest 8.933.921,20 zł na koniec roku i 0 na początek roku
    czyli te 9 mln zostało w całości zakupione w 2007. Co to oznacza, wiadomo.
    Czemu do tego się nie przyczepicie zamiast to tych wszystkich błahostek?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 88. Data: 2009-01-06 11:20:49
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Greg pisze:
> [...]
    >
    > Ale OK, przyjmijmy że jest to niewielka fundacja.
    > Czy to implikuje pewność całkowitej przejrzystości sprawozdań?

    Jest mniejsze pole do manipulacji. Tak czy inaczej korzysta się z tego
    czym się dysponuje. To chyba lepsze niż ślepa wiara w wyłącznie swoje
    przekonania?

    > W takim razie chcę zobaczyć dokładne rozbicie największej pozycji RZiS.

    W takim razie przeczytaj sprawozdanie.

    > Rozumiem, że Ty nie poprzestałeś.
    > W takim razie oświeć mnie.

    Moje światła rada brzmi: przeczytaj sprawozdanie.

    > A gdzie ja to napisałem?

    Aha...bierze ale od innych... to faktycznie masakra... ;-)

  • 89. Data: 2009-01-06 11:21:32
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Jest 3 czlonkow zarzadu. Wynagrodzenie dotyczy kazdej z tych trzech osob.

    9 baniek w funduszach kupionych w 2007 tez ciekawie wyglada. Gosc zamiast
    skupic sie na mamieniu mlodych zaczal bawic sie w inwestora.

    D.

  • 90. Data: 2009-01-06 12:37:31
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > Jest 3 czlonkow zarzadu. Wynagrodzenie dotyczy kazdej z tych trzech osob.

    Że niby każdy z nich dostał 120 kawałków plus premia? Raczej nie, w
    sprawozdaniach podaje się sumę.
    Zresztą gdyby nawet Owsiak nakazał księgowej zamataczyć i podać
    wynagrodzenia na głowę to z innych danych wychodziło by, że średnia
    płaca miesięczna pozostałych 20 osób zatrudnionych w Fundacji wynosiła
    ok 1000 zł brutto plus premia.
    Ile w Warszawie płacą w Tesco? ;-)

    > 9 baniek w funduszach kupionych w 2007 tez ciekawie wyglada. Gosc zamiast
    > skupic sie na mamieniu mlodych zaczal bawic sie w inwestora.

    Prawda, że lepiej gdyby te 9 baniek wydał na drugi Woodstock w roku? ;-)