  • 91. Data: 2009-01-06 13:15:50
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Na stronie nr 33 Sprawozdania'2007 jest napisane jak byk:

    "Wynagrodzenia dla czlonkow zarzadu (1 etat) z tytulu umowy o prace
    119.935,65 zł, premie 6.850 zł."

    Na lape miesiecznie wychodzi ok. 7.000 net na glowe.

    D.

  • 92. Data: 2009-01-06 13:34:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    > 119.935,65 zł, premie 6.850 zł."
    >
    > Na lape miesiecznie wychodzi ok. 7.000 net na glowe.

    Tragedia. Kradną w biały dzień. Jak tak można zarabiać na działalności
    charytatywnej dotyczącej jeszcze zdrowia. To jest moralnie niedopuszczalne
    by zarabiać na leczeniu ludzi. Podobnie jak lekarze powinni pracować za
    darmo. Przy następnych wyborach to się zmieni. Na szczęście. Wszyscy pójdą
    do więzienia na dożywocie, a ich majątki i ich rodzin do 3 pokolenia
    zostaną przejęte przez NFZ.

  • 93. Data: 2009-01-06 14:04:52
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > Na stronie nr 33 Sprawozdania'2007 jest napisane jak byk:
    >
    > "Wynagrodzenia dla czlonkow zarzadu (1 etat) z tytulu umowy o prace
    > 119.935,65 zł, premie 6.850 zł."
    >
    > Na lape miesiecznie wychodzi ok. 7.000 net na glowe.

    Ale może te pieniądze dostał ten trzeci z zarządu, pan doktor a Ty
    przecież nienawidzisz Owsiaka, więc co się przejmujesz na zapas?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 94. Data: 2009-01-06 14:11:27
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > znaczy jak? biją go i zabierają mu kasę siła?

    pester juz to opisywal ze on i jego znajomi to jednostki wyjątkowo słabe
    psychiczne a z opisu wynika że również kretyni.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 95. Data: 2009-01-06 14:16:34
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Ale może te pieniądze dostał ten trzeci z zarządu, pan doktor a Ty
    > przecież nienawidzisz Owsiaka, więc co się przejmujesz na zapas?

    ja tam myślę że owsiak i mu współczuję, że tak się poświęca i za takie marne
    pieniądze tyle robi dla ludzi... może jednak mu coś dorzucę:) w każdej a
    przynajmniej w większości fundacji zarząd jest normalnie opłacany i nie ma w
    tym nic dziwnego.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.