    From: "gg" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Date: Tue, 6 Jan 2009 10:54:32 +0100

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjt6n3$a4p$1@opal.futuro.pl...
    > Jeden z moich znajomych w dzien zbiorki siedzi caly dzien w domu, bo nie
    > potrafi odmawiac a nie lubi byc zaczepiany. Drugi sobie serduszko wycina i
    > przyczepia do plaszcza aby pokazac, ze on "juz wrzucil" chociaz wcale nie
    > wrzucil.

    To naprawdę byli tylko "znajomi" czy pisałeś o sobie? Jestem pewien, że
    znasz to jednak z autopsji...
    :)
    Mój synek leżał przez 3 tygodnie w inkubatorze ufundowanym przez WOŚP. Być
    może jakby WOŚP nie kupił tego inkubatora znalazłyby się pieniądze państwa
    żeby go kupić. Ale wolałbym tego nie sprawdzać na swoim synku bo mogłoby się
    okazać, że akurat na ten inkubator zbrakło .

    Te 20mld budżetu ministerstwa zdrowia niestety w połowie jest po prostu
    marnowane a pozostała część jest źle wydawana. I potem jeszcze biskup
    ministrowi będzie mówił jak ma wydać tą kasę żeby ludzie nie grzeszyli. Czy
    ja żyje w państwie kościelnym żeby Państwo ustawowo zabraniało mi grzeszyć?
    Skoro biskupi są takimi debilami i wymyślają nowe grzechy to niech się kiszą
    we własnym sosie wraz z toruńskimi moherami bo ja sobie już odpuściłem to
    towarzystwo.

    --
    pozdr
    P.