  • 1. Data: 2009-01-03 15:08:21
    Temat: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Gubernatorzy pięciu stanów USA domagają się od federalnego rządu pomocy
    finansowej w wysokości jednego biliona dolarów - informuje Reuters.
    Pieniądze są potrzebne na edukację, ubezpieczenia społeczne i infrastrukturę
    w związku ze spodziewaną recesją spowodowaną kryzysem finansowym"

    http://wiadomosci.onet.pl/1890094,12,item.html

    Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej, ogólnopolskiej,
    styczniowej żebraniny.

    D.

  • 2. Data: 2009-01-03 15:19:45
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    Peter Schiff zapowiada ze te akcje doprowadza do upadku dolara. I cos
    przebakiwal o $2000 za zloto w 2009.

    Ciekawe kto bedzie mial racje on czy Dieter ;)

    Z tego co wywnioskowalem w sumie zgadzlabys sie ze Schiffem ale gdyby swoje
    prognozy rozlozyl na pare lat ? (szczyt na dolarze i dopiero "lipa").

    bo 2009 to nawet jak na moje oko przesada.

  • 3. Data: 2009-01-03 17:17:36
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Jan 3, 10:08 am, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1890094,12,item.html
    >
    > Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej, ogólnopolskiej,

    podniesli podatek od paliwa 10 centow na kazdym galonie
    wiec beda mieli z czego rozdawac

    A ten 44 to pewnie jeszcze bardziej zadluzy USA niz szympans

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-03 18:17:30
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    ab pisze:
> [...]
    > prognozy rozlozyl na pare lat ? (szczyt na dolarze i dopiero "lipa").
    >
    > bo 2009 to nawet jak na moje oko przesada.

    tąpnięcia bywają ostre. W ciągu 2 miesięcy może spaść dolar o 40%
    odsyłam do historii i np. roku 1932

  • 5. Data: 2009-01-03 20:54:45
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter"

    > Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej,
    > ogólnopolskiej, styczniowej żebraniny.

    "Czy skorupka za mlodu nasiaknie, tym na starosc trąci."
    Kogo nauczą żebrać w mlodosci, ten predzej czy pozniej zebrakiem zostanie.
    Nawet jesli ta nauka odbywa sie pod egidą "szczytnych haseł".
    Ale moze komus zalezy na tym, aby zrobic z mlodych Polakow - zebrakow?
    Najpierw stoi z puszką "dla szczytnych celow i haseł", potem w Anglii zebrze
    na ulicy (zeby go swoi ziomale nie poznali), potem staje sie niewolnikiem
    innych nacji, pracujac na ich dobrobyt, w koncu konczy jako zebrak...

    Pester

  • 6. Data: 2009-01-03 21:00:23
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter"

    > Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej,
    > ogólnopolskiej, styczniowej żebraniny.

    "Czym skorupka za mlodu nasiaknie, tym na starosc traci."

    Kogo naucza zebrac w mlodosci, ten predzej czy pozniej zebrakiem zostanie.
    Nawet jesli ta nauka odbywa sie pod egida "szczytnych hasel".

    Ale moze komus zalezy na tym, aby zrobic z mlodych Polakow - zebrakow?

    Najpierw stoi z puszka "dla szczytnych celow i hasel", potem w Anglii zebrze

  • 7. Data: 2009-01-03 21:01:33
    Temat: O nauce żebractwa
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter"

  • 8. Data: 2009-01-03 23:42:05
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej,
    > ogólnopolskiej, styczniowej żebraniny.

    Czy masz coś do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 9. Data: 2009-01-04 04:31:33
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Czy masz coś do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?

    WOŚP?

    Aha, myślałem że chodzi o świece Charitas i już sie zmartwiłem.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-01-04 07:26:26
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej, ogólnopolskiej,
    styczniowej żebraniny.

    Czy niezwykle cenną i potrzebną akcję WOŚP prowadzoną od kilkunastu lat przez
    J.Owsiaka i współpracujący z nim sztab ludzi nazywasz: "ogólnopolską,
    styczniową żebraniną" ???
    Czy możesz się wytłumaczyć z tych rynsztokowych słów ?