  • 1. Data: 2009-01-02 23:46:20
    Temat: PODATKI
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Dla VAT mozna mielic papiery z 2003.
    Dla PIT z 2002 - to gwoli przypomnienia, bo można się niemiło naciąć.

  • 2. Data: 2009-01-05 08:54:08
    Temat: Re: PODATKI
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    skippy pisze:
    > Dla VAT mozna mielic papiery z 2003.

    Jesteś tego pewien? (mała podpowiedź: deklarację za XII składa się do
    25.I. następnego roku)

    > to gwoli przypomnienia, bo można się niemiło naciąć.

    No właśnie ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 3. Data: 2009-01-05 15:37:44
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    W przypadku vat w gre wchodzi jedna deklaracja i tu uprościłem:)
    Dla PIT cały rok, jesli ktoś liczy 5 a nie 6