  • 71. Data: 2009-01-05 22:21:56
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "marfi"

    > Kilka dni temu zauważyłem, że w telegazecie link wskazujący od zawsze na
    > wiadomości (strona 110) został sprzedany lichwiarzowi...

    To musiało byc moralne i pouczające dla młodziezy, jak działac.
    Nie jajcuj.

    :)

  • 72. Data: 2009-01-05 22:37:33
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pester

    Pester dlaczego mam wrażenie, że jesteś z zawodu "PiSaczem na grupach
    dyskusyjnych"?
    Może niewiele kolegów i koleżanek się orientuje, ale w ramach niskich
    struktur PiS są takie "funkcje społeczne" - w sumie takie polemiki do
    perfekcji potrafią wyrobić polityczną żyłkę.

    P.S. a Twoje argumenty przeciw są czasem naprawdę żenujące i denne....
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 73. Data: 2009-01-05 22:48:41
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Może niewiele kolegów i koleżanek się orientuje, ale w ramach niskich
    > struktur PiS są takie "funkcje społeczne" - w sumie takie polemiki do
    > perfekcji potrafią wyrobić polityczną żyłkę.

    myśle że raczej już się nikt nie nabiera na tych głównie forumowiczów
    onetowych i w dodatku pewnie każda partia ma całą masę takich porąbanych
    pajacy ale pester to jakaś jeszcze inna jednostka chorobowa.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 74. Data: 2009-01-05 22:51:38
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Palm"

    > Pester dlaczego mam wrażenie, że jesteś z zawodu "PiSaczem na grupach
    > dyskusyjnych"?

    Olewam twoje prywatne wrazenia. Ja popieram UPR a nie socjalizm.

  • 75. Data: 2009-01-05 23:09:04
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zapominiałeś wspomnieć o corocznej, największej na świecie popijawie
    > kilkuset tysięcy lumpów, odbywającej się na początku sierpnia w Kostrzyniu
    > nad Odrą.
    > Organizowanej i finansowanej przez WOŚP właśnie.
    Właśnie przed takimi oskarżeniami ostatni (lub przedostatni - nie pamietam)
    taki koncert odbył się przy zgodzie uczestników na całkowity zakaz
    spożywania alkoholu w obszarze miasteczka, nad którym nadzór sprawował WOŚP.

    Więc powtarzasz argumenty rodem z Radia Maryja - a przyczyny nagonki
    kościelnej są proste - konkurencja
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 76. Data: 2009-01-06 00:04:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Widze, ze siedzisz w temacie. Kto finansuje naprawe wagonow PKP wiozacych te
    zbieranine na Woodstock?

    D.

  • 77. Data: 2009-01-06 06:27:55
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Widze, ze siedzisz w temacie. Kto finansuje naprawe wagonow PKP wiozacych
    > te zbieranine na Woodstock?

    Ogólnie rzecz biorąc, co do zasady, to trudno jest mi sie nie zgodzić.
    Jednak zasada ta dotyczy wszystkich dokładnie zbiórek; w tym na tacę.
    Wybrałeś tę i rozumiem.
    W tej jednak widzę element dobrowolności.
    I mnie 100 x bardziej grzeją takie z elementem psychiatrycznego przymusu,
    jak to miało miejsce w Toruniu, na stocznię.

    Szczęśliwie w mojej parafii księża są całkowicie apolityczni (na zewnątrz
    rzecz jasna, bo co sobie myślą to ich sprawa).
    Gdyby padło chocby jedno słowo na jeden z tych dwóch tematów, to juz po
    prostu tam nie pójdę.

    A większość podawanych powodów zbiórki na tacę to sprawy, które powinny być
    załatwione z podatków, więc jest to dodatkowy podatek zdobyty prez państwo
    podstępem.
    Masz rację.

    Zastanowiłem się, zawsze miałem tego tyu myśli wrzucając cokolwiek do
    jakiejkolwiek puszki, ze wyrzucam pieniądze wspierając marne zarządzanie
    funduszami z moich podatków, jaka by to nie była puszka.

    I od teraz jak usłyszę, że taca jest na jakichs psychologów, poradnie, AA,
    wspieranie biednych, to nie dam.
    Dam tylko na remont kościoła ew. seminarium nie dotowane przez państwo.

    Innych wniosków z tego nie ma.

  • 78. Data: 2009-01-06 09:12:09
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Greg pisze:
    > Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > A przeglądałeś kiedyś sprawozdania Enronu?

    Rozumiem, że przypadek Enronu, międzynarodowego koncernu o
    skomplikowanej strukturze kapitałowej mam uważać za dowód na
    nierzetelność sprawozdania niewielkiej fundacji stosującej uproszczoną
    księgowość?

> [...]
    > do jednej złotówki, wydaje na zakup sprzętu medycznego i finansowanie
    > programów medycznych. Pomimo możliwości prawnych - nigdy nie wydaliśmy na
    > bieżącą działalność administracyjną czy też na organizację Finału lub
    > koncertu "Przystanek Woodstock" - żadnych pieniędzy ze zbiórki publicznej.
    > Koszty działalności administracyjnej pokrywany z części odsetek bankowych
    > oraz innych wpłat, które darczyńcy przekazują na nasze konto w ciągu roku."
    > http://www.wosp.org.pl/fundacja/index.php/18/2
    >
    > Rozumiem że wpłaty w ciągu roku się nie liczą i można je dowolnie wydawać.

    ie_2007.pdf

    > Odsetki = 708 472,81
    > Koszty administracyjne = 2 033 096,41
    > Co jest większe?
    > Rozumiem że tajemnicze "wpłaty w ciągu roku", które wg Jurasa nie liczą się
    > do puli charytatywnej, to różnica 2 033 096,41 - 708 472,81 = 1 324 623,60
    > PLN
    > "Co do jednej złotówki"... oprócz 1,3 banieczki.
    >
    > Najistotniejszą pozycją są jednak koszty zadań statutowych = 31 455 282,97
    > czyli, jak mniemam, zakup sprzętu medycznego.

    Gdybyś nie poprzestał na pierwszej stronie to nie musiałbyś opierać się
    na mniemaniach

    > Jestem przekonany, że na wszystko są kwity. Co do tego nie ma wątpliwości.
    > Sprzęt został zakupiony.
    > Pytanie brzmi: Od kogo, za ile i na jakich zasadach?
    > Pewnie przetargi. Wiadomo. Jednostki samorządu i państwowe firmy też je
    > organizują.
    > I chyba nie muszę tłumaczyć w jaki sposób to działa i jak odbywa się
    > bardziej i mniej oficjalny przepływ śródków w takim schemacie.

    Ahaaa... Juras nie bierze i to Cię boli....
    Niezły zonk... nie powiem, że Ci współczuję, sory ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 79. Data: 2009-01-06 09:21:04
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Nie bierze? To zalezy co masz na mysli. Bierze calkiem niezla kase, jest
    napisane w sprawozdaniu.

    D.

  • 80. Data: 2009-01-06 09:32:51

    Dieter pisze:
    > Nie bierze? To zalezy co masz na mysli. Bierze calkiem niezla kase, jest
    > napisane w sprawozdaniu.

    Myślę, że dobrze wiesz co mam na myśli. A co do tej niezłej kasy to
    konkretnie w którym miejscu jest to napisane?