  • 21. Data: 2009-01-04 19:06:37
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gjqgm0$klk$1@inews.gazeta.pl...
    > Niech Owsiak wlazi do rzadu (jesli go wybiora) i tam zalatwi kase na
    > sprzet dla dzieci, a nie uczy gowniarzy zebrac. Od tego place podatki.
    >
    > D.

    Kościół też "uczy gowniarzy zebrac" :)

    --
    marfi

  • 22. Data: 2009-01-04 19:20:34
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kościół też "uczy gowniarzy zebrac" :)

    jest jeden nietykalny leader żebraków z Torunia, ale to bardziej złodziej..
    (wg pisowców=hipokrytów prawie święty bo swoim wszystko wolno, oni myślą
    samodzielnie!)

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 23. Data: 2009-01-04 19:20:36
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak dla mnie, to mozesz wyslac cala swoja rodzine z puszkami na żebry
    11.01.09. Nic mi do tego.

    D.

  • 24. Data: 2009-01-04 19:47:02
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    Problem nie w tym ze Owsiak pomaga komus, tylko w tym, że pieniadze Owsiaka
    sa juz niejako czescia budzetu służby zdrowia i ekstra-podatkiem. Tyle ile
    Owsiak użebra, tyle mniej podatków z budżetu przeznacza sie na te cele na
    ktore on zbiera. Suma sumarum jest to kolejny parapodatek.
    Kiedys sam zajmowalem sie przygotowaniami do WOSP, ale teraz mam coraz
    bardziej negatywny stosunek do tego. Mam na mysli samą ideę ogolnopolskiej
    żebraniny. Aczkolwiek to nie wina Owsiaka, ze takie akcje sa wciaz potrzebne
    tylko kolejnych rządów nieudacznikow, ktore przescigaly sie w udowadnianiu
    swojej bezgranicznej głupoty i bezużytecznosci w prowadzeniu takiej firmy
    jak 35-milionowy kraj.

    Pozdr,V.

  • 25. Data: 2009-01-04 20:08:41
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Jak dla mnie, to mozesz wyslac cala swoja rodzine z puszkami na żebry
    > 11.01.09. Nic mi do tego.

    nie musze i nawet nic mi nie wiadomo aby ktos z mojej rodziny uczestniczył
    kiedykolwiek w tej akcji ale nie miałbym nic przeciwko gdyby ktoś chciał.

    Jak dla mnie w tym czasie Twoje dzieci i cała rodzina może ćpać albo pić
    tanie wino. Nic mi do tego.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 26. Data: 2009-01-04 20:16:09
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W takim razie sam idz zbierac.

    D.

  • 27. Data: 2009-01-04 20:22:03
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    >W takim razie sam idz zbierac.

    nie mam czasu, moze gdybym mial wolny czas i brak zajec to bym i poszedl.
    I tu jest sedno, bo nie życzyłbym sobie aby jakieś oszołomy mi tego
    zabraniały albo moim dzieciom.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 28. Data: 2009-01-04 20:22:54
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Kościół też "uczy gowniarzy zebrac" :)

    Kościół uczy miłości do człowieka, i do Boga. Ludzie często odchodzą od
    przykazań dekalogu i to czasami źle się dla nich kończy .....

    Dr.Endriu

  • 29. Data: 2009-01-04 20:52:04
    Od: otrov <o...@w...pl>

    ViRuS pisze:
> [...]
    > ekstra-podatkiem. Tyle ile Owsiak użebra, tyle mniej podatków z budżetu
    > przeznacza sie na te cele na ktore on zbiera.

    Problemem jest brak globalnego rozwiązania, które spowodowałoby, żeby
    takie akcje nie były po prostu potrzebne, bo te wszystkie urządzenia
    byłyby by w szpitalach zakupione za pieniądze zabierane nam w ramach
    podatków.

    Pieniądze na ten sprzęt są i to niemałe, potrzebny jest tylko ktoś z
    jajami ze stali kto zapanuje nad tym burdelem zwanym budżetem
    ministerstwa zdrowia.. I tutaj rację ma Dieter, że łatwiej zorganizować
    zbiórkę i kupić sprzęt niż zapanować nad budżetem 1000 razy większym.
    Efekt skali.

    Z kolei nie da się przecenić faktu znajdowania się odpowiedniego sprzętu
    na miejscu w przypadku choroby własnego dziecka. I to zrozumie każdy kto
    ma dzieci.

    Ja wrzucę parę groszy do puszki. Bo wolę żeby ten sprzęt znalazł się
    szybciej tam gdzie go potrzeba zanim w końcu zjawi się ten bohater ze
    stalowymi jajami.

    o.

  • 30. Data: 2009-01-04 22:33:18
    Od: "BartBK" <b...@v...j23pl>

    -------

    > Zrobiłeś cokolwiek dobrego dla innych porównywalnego z WOŚP J.Owsiaka ?
    > Przecież to jedna z najwspanialszych i spontanicznych akcji społecznych
    > dla
    > dobra dzieci.
    > Masz rację, nie wrzucaj do puszki wolontariuszy WOŚP 18 stycznia.
    > Kup sobie za to kilka paczek papierosów więcej i zgrzewkę piwa.

    Jasne, zajebista sponatniczna akcja mająca free tv i kasę od samorządów i
    wypierdalająca ją w kosmos przy użyciu sztucznych ogni nad głowami chorych
    dzieci.