  • 11. Data: 2009-01-04 10:57:09
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: Pogo <w...@g...com>

    XXL wrote:
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Widać gubernatorzy z USA wzięli przykład z naszej corocznej, ogólnopolskiej,
    > styczniowej żebraniny.
    >
    > Czy niezwykle cenną i potrzebną akcję WOŚP prowadzoną od kilkunastu lat przez
    > J.Owsiaka i współpracujący z nim sztab ludzi nazywasz: "ogólnopolską,
    > styczniową żebraniną" ???
    > Czy możesz się wytłumaczyć z tych rynsztokowych słów ?

    Wiele osób nie popiera owsiakowej fundacji.
    Mamy się wam tłumaczyć dlaczego nie wrzuciliśmy do puszki?

    Waldek

  • 12. Data: 2009-01-04 12:42:43
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Pogo <w...@g...com> napisał(a):

    Wiele osób nie popiera owsiakowej fundacji.
    Mamy się wam tłumaczyć dlaczego nie wrzuciliśmy do puszki?
    -------

    Zrobiłeś cokolwiek dobrego dla innych porównywalnego z WOŚP J.Owsiaka ?
    Przecież to jedna z najwspanialszych i spontanicznych akcji społecznych dla
    dobra dzieci.
    Masz rację, nie wrzucaj do puszki wolontariuszy WOŚP 18 stycznia.
    Kup sobie za to kilka paczek papierosów więcej i zgrzewkę piwa.

  • 13. Data: 2009-01-04 13:07:37
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Masz rację, nie wrzucaj do puszki wolontariuszy WOŚP 18 stycznia.
    > Kup sobie za to kilka paczek papierosów więcej i zgrzewkę piwa.

    Przypomniały mi się kiedyś słowa Religi po kolejnej "najwspanialszej i
    spontanicznej" akcji WOSP gdzie zebrano chyba gdzieś około 20 mln zł.....,
    brzmiały mniej więcej tak

    "...Piękna wspaniała akcja na której zebraliśmy 20 mln zł, przy bużecie
    służby zdrowia sięgającym 20 mld zł....."

    To tak jakj z Unią która wielce "daje" średnio1 mld zł miesięcznie, przy 300
    mld zł rocznym budżecie Polski...

    P.S. XXL zamknął byś tą swoją proPlatformiana jadaczkę, bo nie dość że
    telwizji już się nie da oglądać przez tą je...aną Unijną propagandę, to
    jeszcze ty ....

    Dr.Endriu

  • 14. Data: 2009-01-04 13:19:00
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 4 Jan 2009 14:07:37 +0100, "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    wrote:

    >"...Piękna wspaniała akcja na której zebraliśmy 20 mln zł, przy bużecie
    >służby zdrowia sięgającym 20 mld zł....."

    Nie chodzi o to.

    Chodzi o to, że przy budżecie służby zdrowia sięgającym 20 mld zł
    jakoś nigdy nie udało się wprowadzić chociażby programu przesiewowych
    badań słuchu.

    A dzięki WOŚP z budżetem 20 mln zł KAŻDY noworodek w tym kraju ma
    badany słuch.

    A niechby i WOŚP zbiera 1 mln zł. Grunt, że każdą złotówkę wydają na
    sprzęt medyczny. To jest ważne.

    Kolejna sprawa: jest w tym kraju już całkiem sporo ludzi, których by
    po prostu nie było, bo nie byłoby na czym uratować im zdrowia/życia,
    gdyby nie sprzęt z naklejką WOŚP.

    Więc wydaje mi się, że warto wrzucić coś do puszki.

    Przy czym musu nie ma i cholernie mnie wkurza wytykanie palcami, że "a
    Ty nic nie dałeś".

    Kurde, co ma WOŚP wspólnego z WGPW....

    A, już wiem. Im więcej rodaków, tym więcej dawców kapitału ;-)

    --
    z/svc

  • 15. Data: 2009-01-04 13:33:54
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Chodzi o to, że przy budżecie służby zdrowia sięgającym 20 mld zł
    > jakoś nigdy nie udało się wprowadzić chociażby programu przesiewowych
    > badań słuchu.

    1000 razy większy budżet a jednak "się nie udało".....

    Co za pech ....

    Dr.Endriu

  • 16. Data: 2009-01-04 14:21:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Niech Owsiak wlazi do rzadu (jesli go wybiora) i tam zalatwi kase na sprzet
    dla dzieci, a nie uczy gowniarzy zebrac. Od tego place podatki.

    D.

  • 17. Data: 2009-01-04 14:26:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wypranie mozgow mlodych ludzi jest duzo wieksza strata od tych 20 mln pln.
    Pozniej pojawia sie kolejni nasladowcy Owsiaka zbierajacy na komunikacja
    miejska, walke z bezrobociem, ekologie itp. Mlodych trzeba uczyc
    pracowitosci i zaradnosci, a nie zebrania.

    D.

  • 18. Data: 2009-01-04 18:57:24
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Niech Owsiak wlazi do rzadu (jesli go wybiora) i tam zalatwi kase na
    > sprzet dla dzieci, a nie uczy gowniarzy zebrac. Od tego place podatki.

    Dieter czy Ty mieszkasz na stałe w Polsce ??? (mam wrażenie, że nie)

    Ja rozumiem, że jesteś wielkim ignorantem (Twój wybór), ale za tą
    "żebraninę" udało się uratować WIELE małych dzieci i z punktu widzenia ich
    rodziców jest to czymś bezcennym...

    Choć nie popieram życiowego opierdalactwa (a tutaj po części w pewnym
    kwestiach bym się z Tobą zgodził - że rozdawnictwo to rozleniwianie osób,
    które nie potrafiły przystosować się do gospodarki kapitalistycznej) to
    jednak nie wszyscy mają warunki do długofalowej życiowej drogi, aby stać się
    bogatym... Mało tego - nie zawsze rodzice dziecka, które za 3 miesiące
    umrze, stanie się inwalidą itp. itd. są w stanie w ciągu kilku miesięcy stać
    się na tyle zamożnymi osobami, aby.... ich dziecko po prostu dalej żyło....
    I oni też płacą podatki....

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 19. Data: 2009-01-04 19:02:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak jak napisalem, niech Owsiak wejdzie do rzadu i zalatwi kase dla dzieci.
    Zbierajac na ulicy szmal uczy mlodych bylejakosci. 20 baniek na rok w skali
    budzetu to naprawde śruty.

    D.

  • 20. Data: 2009-01-04 19:04:13
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ja rozumiem, że jesteś wielkim ignorantem (Twój wybór), ale za tą
    > "żebraninę" udało się uratować WIELE małych dzieci i z punktu widzenia ich

    raczej mieszka, poprostu pisowcy są tacy właśnie chorzy z nienawiści, z
    zazdrości itp.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.