  • From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Date: Sun, 04 Jan 2009 14:19:00 +0100

    On Sun, 4 Jan 2009 14:07:37 +0100, "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    wrote:

    >"...Piękna wspaniała akcja na której zebraliśmy 20 mln zł, przy bużecie
    >służby zdrowia sięgającym 20 mld zł....."

    Nie chodzi o to.

    Chodzi o to, że przy budżecie służby zdrowia sięgającym 20 mld zł
    jakoś nigdy nie udało się wprowadzić chociażby programu przesiewowych
    badań słuchu.

    A dzięki WOŚP z budżetem 20 mln zł KAŻDY noworodek w tym kraju ma
    badany słuch.

    A niechby i WOŚP zbiera 1 mln zł. Grunt, że każdą złotówkę wydają na
    sprzęt medyczny. To jest ważne.

    Kolejna sprawa: jest w tym kraju już całkiem sporo ludzi, których by
    po prostu nie było, bo nie byłoby na czym uratować im zdrowia/życia,
    gdyby nie sprzęt z naklejką WOŚP.

    Więc wydaje mi się, że warto wrzucić coś do puszki.

    Przy czym musu nie ma i cholernie mnie wkurza wytykanie palcami, że "a
    Ty nic nie dałeś".

    Kurde, co ma WOŚP wspólnego z WGPW....

    A, już wiem. Im więcej rodaków, tym więcej dawców kapitału ;-)

    --
    z/svc