    From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Date: Sun, 4 Jan 2009 14:07:37 +0100

    > Zrobiłeś cokolwiek dobrego dla innych porównywalnego z WOŚP J.Owsiaka ?
    > Przecież to jedna z najwspanialszych i spontanicznych akcji społecznych
    > dla
    > dobra dzieci.
    > Masz rację, nie wrzucaj do puszki wolontariuszy WOŚP 18 stycznia.
    > Kup sobie za to kilka paczek papierosów więcej i zgrzewkę piwa.

    Przypomniały mi się kiedyś słowa Religi po kolejnej "najwspanialszej i
    spontanicznej" akcji WOSP gdzie zebrano chyba gdzieś około 20 mln zł.....,
    brzmiały mniej więcej tak

    "...Piękna wspaniała akcja na której zebraliśmy 20 mln zł, przy bużecie
    służby zdrowia sięgającym 20 mld zł....."

    To tak jakj z Unią która wielce "daje" średnio1 mld zł miesięcznie, przy 300
    mld zł rocznym budżecie Polski...

    P.S. XXL zamknął byś tą swoją proPlatformiana jadaczkę, bo nie dość że
    telwizji już się nie da oglądać przez tą je...aną Unijną propagandę, to
    jeszcze ty ....

    Dr.Endriu