  • Data: 2009-01-04 19:47:02
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:gjr0qm$4df$1@news3.onet...

    Problem nie w tym ze Owsiak pomaga komus, tylko w tym, że pieniadze Owsiaka
    sa juz niejako czescia budzetu służby zdrowia i ekstra-podatkiem. Tyle ile
    Owsiak użebra, tyle mniej podatków z budżetu przeznacza sie na te cele na
    ktore on zbiera. Suma sumarum jest to kolejny parapodatek.
    Kiedys sam zajmowalem sie przygotowaniami do WOSP, ale teraz mam coraz
    bardziej negatywny stosunek do tego. Mam na mysli samą ideę ogolnopolskiej
    żebraniny. Aczkolwiek to nie wina Owsiaka, ze takie akcje sa wciaz potrzebne
    tylko kolejnych rządów nieudacznikow, ktore przescigaly sie w udowadnianiu
    swojej bezgranicznej głupoty i bezużytecznosci w prowadzeniu takiej firmy
    jak 35-milionowy kraj.

    Pozdr,V.