    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klauzula Multibanku
    Date: Thu, 07 Aug 2003 09:58:22 +0200

    On Wed, 6 Aug 2003 21:40:54 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Mylisz się. Dla banku, który udzielił Ci długoterminowego kredytu jest tak
    >samo ważne jaką masz zdolność kredytową w chwili brania kredytu jak i za
    >rok, dwa, pięć czy dziesięć, bo jej znaczne pogorszenie może zaowocować
    >brakiem spłat. A zasadą jest, że im szybciej bank się dowie o Twoich
    >ewentualnych problemach, tym większą ma szansę na odzyskanie pożyczonych
    >pieniędzy.

    o problemach?! A dlaczego inny kredyt (choćby wspomniana karta
    kredytowa) ma zaraz oznaczać problemy? Dopóki spłacamy raty zgodnie z
    umową, to co bank obchodzi czy się zadłużamy gdzie indziej? A może
    następnym krokiem będzie zakaz upijania się whiskey z Kentucky, bo to
    drogie świństwo i może nam zabraknąć kasy dla banku? :-) A może zakaz
    zmiany pracy na niżej płatną?

    Socjaliści starają się nam wmówić, że człowiek samodzielnie - bez
    urzędnika i bez "paragrafów" - nie może żyć, ale wierzyć w to nie ma
    powodów...

    --
    Jarek Andrzejewski