  • 21. Data: 2004-01-06 21:29:45
    Temat: Re: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > BTW, oglądając ich TOiP wolałbym żeby mieli wwwbank, % lokat jest wysokie,
    > więc mi brakuje tylko www, żeby w EB lokować i patrzeć jak rośnie :)

    Eee tam - Dominet ma wyższe % lokat. VW ma sporo na rachunku bieżącym. Po co
    jeszcze Euro? I to bez dostępu przez net?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-01-06 21:33:52
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " .:: Marcin ::." <W...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nierozpoznane wracają do ciebie

    To zmienia postać rzeczy. Dzięki za info. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 23. Data: 2004-01-06 21:48:13
    Od: "jn" <j...@l...pl>

> [...]
    co
    > jeszcze Euro? I to bez dostępu przez net?

    tak ... i to już ustaliliśmy, że bez dostępu przez net, to jedynie można w
    EB dostać kredyt lub nosić kasę do wpłatomatu i robić lokaty ( bo nie trzeba
    wchodzić do banku i stać w kolejce do kasy z wpłatą, a tego w Dominecie czy
    VW czy LB nie ma, a nie lubię czekać tracąc czas :)
    Na swojej stronie piszą, że dają lepszy % (a vista 3), bo ich koszty
    działania sa niższe niż innych. A miły, damski głos pani Ani w ich CC
    powiedział mi, że net będzie wtedy, gdy stwierdzą, że wiedzą jak zrobić,
    żeby ich net nie był tylko kosztem dla nich, ale potrafił też na siebie ( i
    klientów) zarobić .... ciekawe !!!

    pozdraw jn

  • 24. Data: 2004-01-06 21:51:06
    Od: z...@p...onet.pl

    > A widziales w ofercie Multibanku bankomaty depozytowe?

    Tak po prawdzie to w ofercie nie widziałem, bo dla mnie jest nieciekawa ;)
    Kiedyś wypłacając z ich bankomatu, widziałem jakieś ustrojstwa obok stojące -
    teraz z okazji tego wątku przyszło mi na myśl: czy aby jedno z nich nie jest
    wpłatomatem...

    Jak widzę - z tonu Twojej odpowiedzi - moja radość (nadzieja?) była krótka ;(

    Pzdr.,
    zd9

  • 25. Data: 2004-01-06 21:53:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    czy
    > VW czy LB nie ma, a nie lubię czekać tracąc czas :)

    Ja też nie lubię tracić czasu ;-))) Dlatego nigdzie nie łażę, tylko
    przelewam ;-))) Wpłaty gotówki z "fuch" załatwiam w LB - jakos nie
    natknełam sie na kolejki, a i kawki sie napiję ;-)

    > Na swojej stronie piszą, że dają lepszy % (a vista 3), bo ich koszty
    > działania sa niższe niż innych.

    3% na avista to jest w paru bankach. W czym Euro jest od nich lepszy, żeby
    ich wybrać? Oferta produktowa uboga, placówek i bankomatów mało, usługi
    płatne - żadna rewelacja.

> [...]
    > powiedział mi, że net będzie wtedy, gdy stwierdzą, że wiedzą jak zrobić,
    > żeby ich net nie był tylko kosztem dla nich, ale potrafił też na siebie

    Pewnie, że ciekawe - w takim razie netu w Euro szybko nie będzie. A bez
    netu, to ja banku nie uważam ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2004-01-06 22:08:16
    Od: "jn" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie, że ciekawe - w takim razie netu w Euro szybko nie będzie. A bez
    > netu, to ja banku nie uważam ;-)))

    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    i masz rację.
    ale kawka w LB lichutka, choć express dość drogi (widziałem takie w Media M)
    a kończąc temat EB, to wg mnie jest teraz bank jedynie dla tych co w 15
    minut potrzebują kasy i tych co mają jej dużo i dostaną 5.25 % rocznie - to
    chyba jest coś ? Inni nie mają tam czego szukać ! I może panu M
    Łukasiewiczowi o to teraz chodzi ? Obsługa rachunku Stoczni Gdańskiej (jeśli
    ona jeszcze jest) daje splendoru ale chyba przynosi straty (jak i stocznia
    zresztą :))

    pozdraw
    jn